واکنش پلیس به رفتار مامور راهور با یک راکب موتور سیکلت؛ با مامور متخلف برخورد می‌شود

17:41 - 01 مهر 1402
کد خبر: ۴۷۳۵۷۲۴
تعداد نظرات: ۳ دیدگاه
واکنش پلیس به رفتار مامور راهور با یک راکب موتور سیکلت؛ با مامور متخلف برخورد می‌شود
پلیس راهور فراجا در پی انتشار فیلمی از پرتاب باتوم توسط یکی از مامورین راهور تهران بزرگ اطلاعیه‌ای صادر کرد.

خبرگزاری میزان- به گزارش خبرگزاری پلیس، در پی انتشار فیلمی از برخورد یکی از کارکنان پلیس راهور فرماندهی انتظامی تهران بزرگ با راکب موتور سیکلت، بلافاصله پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا دستور ویژه‌ای برای بررسی دقیق زمان و مکان وقوع وشناسایی متخلف یا متخلفین صادر کرد.

طبق اطلاعیه پلیس راهور بررسی‌های اولیه نشان داد که موتور سیکلت سنگین فاقد پلاک بوده و راکب متخلف موتورسیکلت نه تنها به ایست مامور توجهی نکرده بلکه با حرکات نامتعارف موجب اخلال در نظم عبور ومرور وآسایش شهروندان حاضر در معابر عمومی گردیده است و متاسفانه مامور حاضر در صحنه برای متوقف نمودن موتور سوار متخلف و هنجار شکن مبادرت به اقدام نامتعارف (پرتاب باتوم) کرده است.

پلیس راهور اعلام کرد که ضمن پایبندی و تاکید بر اجرای دقیق قانون، و برخورد قانونی با متخلفین، نه تنها به هیچ عنوان اینگونه رفتار‌های غیرمتعارف را تایید نمی‌نماید بلکه قطعاً با مامور و راکب متخلف برابر ضوابط برخورد قانونی خواهد نمود و تمام تلاش خود را بکار می‌بندد تا مانع تکرار این نوع رفتار‌های نامتعارف گردد.

انتهای پیام/


کدو
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۱
0
0
تو خارج با پرتاب میخ یا تصادف با وسیله نقلیه متخلف طرف رو زمین گیر می کنند شاید هم با شلیک اسلحه.اون وقت اینا به مامورا گیر میدن، ی کاری میکنند همه شون بنشینند تو ماشین کالاف بازی کنند
مجید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۲
0
0
سلام و عرض ادب. اگر پلیس با این موتور سوار متخلف که اتوبان را یک طرفه و برعکس حرکت می‌کرد و باعث سد معبر و خطربرای شهروندان می‌شود برخورد نکند می‌گویید پلیس کاری نکرد. اگر هم برخورد کند می‌گویید وای چرای این کار را کرد. اگر اقتدار پلیس زیر سوال برود دیگر نمی‌توان در آن جامعه زندگی کرد. در ضمن کسانی که به کار پلیس در این صحنه اعتراض می‌کنند یا خلافکار هستند یا قانون‌گریزی می‌کنند. شما بفرمایید پلیس این موتور سوار مجرم را چگونه باید متوقف کند
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۳
0
0
مسئله درگیر نشدن پلیس شریف ایران بامتخلفان است وهمچنین ایجاد شدن خطر مرگ هم برای متخلف وهم برای مردم درحال تردد.
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *