کشتی فرنگی قهرمانی جهان| ساروی و محسن‌نژاد به یک‌چهارم رسیدند/ سهرابی به ارسلان باخت

14:55 - 31 شهريور 1402
کد خبر: ۴۷۳۵۵۵۰
کشتی فرنگی قهرمانی جهان| ساروی و محسن‌نژاد به یک‌چهارم رسیدند/ سهرابی به ارسلان باخت
در رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی جهان میزبانی صربستان، ساروی و محسن‌نژاد به یک‌چهارم رسیدند و سهرابی به ارسلان باخت.

خبرگزاری میزان -  فرنگی‌کاران اوزان ۶۰، ۷۲ و ۹۷ کیلوگرم کشورمان امروز (جمعه) در دومین روز از مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی جهان در بلگراد به مصاف حریفان خود رفتند.

در وزن ۶۰ کیلوگرم مهدی محسن‌نژاد پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه ۷ بر صفر الدار حافظ اف از آمریکا را مغلوب کرد. وی در دور بعد با نتیجه ۴ بر ۲ سئونگ هاک کیم از کره جنوبی را شکست داد و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. محسن نژاد در این مرحله مقابل کریستوفر کرایمر از آلمان کشتی می‌گیرد.

در وزن ۷۲ کیلوگرم سیددانیال سهرابی در دور نخست با نتیجه ۱۰ بر ۲ آرتور پولیتایف از اوکراین را از پیش رو برداشت. وی در دور بعد در یک کشتی برابر با نتیجه ۷ بر ۷ و به دلیل امتیاز درشت کمتر مغلوب علی ارسلان قهرمان جهان از صربستان شد و باید منتظر حضور ارسلان در دیدار فینال باشد تا وی نیز بتواند به کار خود در گروه بازنده‌ها ادامه دهد.

در وزن ۹۷ کیلوگرم محمدهادی ساروی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه ۳ بر ۱ مارکوس راگینگر از اتریش را شکست داد. وی در دور سوم با نتیجه ۷ بر ۱ جرارد کورنیزاک از لهستان را از پیش رو برداشت و به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت. وی در این مرحله به مصاف فلیکس بالدوف از نروژ می‌رود.

از ساعت ۱۹:۳۰ دیدار‌های فینال و رده‌بندی ۴ وزن نخست آغاز می‌شود که پویا دادمرز در رده‌بندی وزن ۵۵ کیلوگرم به مصاف حریفش می‌رود.

ساعت ۲۱ علیرضا مهمدی در فینال وزن ۸۲ کیلوگرم با رقیب آذربایجانی مسابقه می‌دهد.

ساعت ۲۱:۳۰ امین میرزازاده در فینال سنگین وزن با رضا کایالپ دیدار می‌کند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *