رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

فرصت دو هفته‌ای دادستان دیلم جهت اتمام پروژه بهسازی بلوار پاسداران این شهرستان

15:26 - 31 شهريور 1402
کد خبر: ۴۷۳۵۵۴۶
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
فرصت دو هفته‌ای دادستان دیلم جهت اتمام پروژه بهسازی بلوار پاسداران این شهرستان
دادستان دیلم در بازدید از بلوار پاسداران بر لزوم تسریع در روند تکمیل این پروژه با توجه به زمان بازگشایی مدارس تاکید کرد.

خبرگزاری میزان- سید حسام الدین حسینی در بازدید از پروژه بلوار پاسداران بر لزوم تسهیل تردد شهروندان با توجه به فصل بازگشایی مدارس و تسهیل دسترسی شهروندان به مراکز تجاری و مسکونی تاکید کرد و دستور داد روند تکمیل پروژه سرعت بخشیده شود. 

وی در بازدید میدانی به همراه شهردار و پیمانکار این پروژه بر حفظ حقوق عامه تاکید کرد و گفت: اتمام پروژه بهسازی بلوار پاسداران می‌تواند بسیاری از مشکلاتی که در فصل بارندگی برای شهروندان ایجاد می‌کند را کاهش دهد.

دادستان دیلم در پایان اقدامات شهرداری و شورای شهر را موثر دانست و گفت: گره‌گشایی از مشکلات مردم و رفع مشکلات موجود در حوزه‌های مختلف با تعامل دستگاه‌های اجرایی شهرستان از دغدغه‌های اصلی دستگاه قضاست که این مهم با جدیت دنبال می‌شود.

در این بازدید دادستان عمومی و انقلاب دیلم پس از شنیدن مشکلات موجود در فرایند اجرایی پروژه، دستورات لازم را صادر و مقرر کرد:مجموعه شهرداری، و پیمانکار تا نیمه مهرماه سال جاری این پروژه را به اتمام و بهره برداری لازم برسانند. 

انتهای پیام/ 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *