گاتسالوف: از مسابقات جهانی کشتی با عزت عبور کردیم/ تیم قدرتمند ایران را شکست دادیم

9:45 - 31 شهريور 1402
کد خبر: ۴۷۳۵۴۷۷
گاتسالوف: از مسابقات جهانی کشتی با عزت عبور کردیم/ تیم قدرتمند ایران را شکست دادیم
سرمربی تیم ملی کشتی آزاد روسیه گفت: مسابقات جهانی بلگراد یک آزمون عالی بود که ما با عزت از آن عبور کردیم. 

خبرگزاری میزان - حاجی مراد گاتسالوف سرمربی تیم ملی کشتی آزاد روسیه درباره نتایج رقابت‌های جهانی۲۰۲۳ صربستان، گفت: تیم روسیه ۲ سال در مسابقات بین‌المللی غایب بود و بالاخره با وجود همه سختی‌ها و موانعی که بچه‌ها را تا ابتدای مسابقات همراهی می‌کرد، برگشتیم. 

وی تصریح کرد: کار‌های زیادی انجام شده که نتیجه آن را هواداران همچنان خواهند دید. از این نظر، مسابقات جهانی بلگراد یک آزمون عالی قدرت بود که فکر می‌کنم ما با عزت از آن عبور کردیم. 

قهرمان المپیک ادامه داد: در پایتخت صربستان از مجموع ۶ سهمیه المپیک ۴ جواز کسب کردیم و در مسابقات تیمی غیر رسمی دوم شدیم و تیم قدرتمند ایران را شکست دادیم و به تیم آمریکا با اختلاف کمی باختیم. 

*برخی نفرات عنوان‌دارمان عملکرد خوبی در صربستان نداشتند

وی افزود: همه چیز طبق برنامه پیش نرفت؛ برخی از کشتی‌گیران به دلایل مختلف نتوانستند به بالاترین عنوان برسند، اما مهمترین چیز این است که ما یک مجموعه واحد بودیم، تیمی که می‌توانست از پس هر چالشی بربیاید. 

گاتسالوف خاطرنشان کرد: روانشناسی چیزی است که به ما اجازه می‌دهد با خوش بینی به آینده نگاه کنیم و روز به روز پیشرفت کنیم. چالش‌های جدیدی در پیش است و به یاری خداوند برای آن‌ها آماده خواهیم بود.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *