رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

وزیر بهداشت از پروژه‌های در دست احداث مجتمع تولیدی، تحقیقاتی انستیتو پاستور ایران بازدید کرد

15:19 - 30 شهريور 1402
کد خبر: ۴۷۳۵۴۲۴
وزیر بهداشت از پروژه‌های در دست احداث مجتمع تولیدی، تحقیقاتی انستیتو پاستور ایران بازدید کرد
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با حضور در مجتمع تولیدی، تحقیقاتی انستیتوپاستور ایران از بخش‌های مختلف این مجتمع به ویژه پروژه‌های جدید در دست احداث آن، بازدید کرد.

به گزارش وبدا، بهرام عین اللهی امروز با حضور در مجتمع تولیدی، تحقیقاتی انستیتو پاستور ایران واقع در اتوبان کرج از دو پروژه در دست ساخت سلمان فارسی و ساختمان تولیدی واکسن پنوموکوک و روتایروس و سایر بخش‌های این مجتمع بازدید به عمل آورد.

وزیر بهداشت با حضور در محل احداث پروژه سلمان فارسی در جریان روند تکمیل این پروژه قرار گرفت. بخشی از کادر اداری و آزمایشگاهی انستیتوپاستور ایران پس از تکمیل پروژه سلمان فارسی به این ساختمان منتقل خواهد شد.

بازدید از ساختمان در دست احداث واکسن‌های پنوموکوک و روتاویروس و همچنین ساختمان‌های تولید واکسن‌های کووید ۱۹ و هاری در مجتمع تولیدی، تحقیقاتی انستیتوپاستور بخش دیگری از برنامه‌های وزیر بهداشت بود.

پایان بخش برنامه بازدید وزیر بهداشت جلسه با مدیران، استادان و و اعضای هیات علمی مجتمع تولیدی، تحقیقاتی انستیتو پاستور ایران بود.

در این بازدید‌ها معاونان توسعه مدیریت و منابع، تحقیقات و فناوری و دانشجویی و فرهنگی وزارت بهداشت، رییس انستیتو پاستور ایران، دستیار رسانه‌ای وزیر و رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، دستیار ویژه وزیر در سفر‌های استانی و جمعی از مدیران مجتمع تولیدی، تحقیقاتی انستیتوپاستور ایران عین اللهی را همراهی کردند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *