کاسترو: اینجا نیستم تا پرسپولیس را تحقیر کنم/ مقابل تیم قدرتمندی برنده شدیم

23:58 - 28 شهريور 1402
کد خبر: ۴۷۳۵۱۲۷
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
کاسترو: اینجا نیستم تا پرسپولیس را تحقیر کنم/ مقابل تیم قدرتمندی برنده شدیم
سرمربی تیم النصر عربستان گفت: رونالدو بازیکنی همانند سایر بازیکنان است و امروز تمام توانش را در زمین گذاشت، اما نتوانست گل بزند.

خبرگزاری میزان - لوئیز کاسترو، سرمربی تیم النصر عربستان در نشست خبری پایان بازی تیمش مقابل پرسپولیس از هفته نخست دور رفت مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، اظهار داشت: خوشحالم که مقابل تیم خیلی قدرتمند پرسپولیس به برتری رسیدیم، چرا که پیروزی در شروع هر تورنمنتی بسیار مهم است.

وی در واکنش به سوال خبرنگاران در مورد بازی ضعیف پرسپولیس، گفت: اینجا حضور ندارم که راجع به پرسپولیس نظر بدهم. در فاز دفاعی عملکرد خیلی خوبی داشتیم و بعد از زدن گل اول به خوبی بازی را کنترل کردیم. به خوبی به بازی عرض دادیم و توانستیم از فضای پشت مدافعان پرسپولیس استفاده کنیم. این پیروزی اولین قدم بود و هدف ما صعود از گروه با صدرنشینی است.

سرمربی تیم النصر در مورد دلیل عدم تمرین در روز قبل از بازی، گفت: این روزها در دنیای فوتبال شرایطی پیش می‌آید که به خاطر زمان کم شاید فرصت تمرین پیش نیاید. النصر بازیکنان خارجی زیادی دارد و به همین دلیل بهتر بود ریکاوری کنیم. 

کاسترو در پایان در مورد صحبت‌های روز قبلش در مورد گلزنی رونالدو، گفت: ایران کشور بسیار زیبا و خوبی است و از ترک این کشور ناراحتم. نکات مثبت زیادی درباره ایران شنیده‌ام و استقبال هواداران بسیار شگفت‌زده شدیم. رونالدو بازیکنی همانند سایر بازیکنان است و امروز تمام توانش را در زمین گذاشت، اما نتوانست گل بزند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *