فکری: بی‌برنامگی و تعطیلی لیگ به ما ضربه زد/ اولین تیمی بودیم که تمرینات‌مان را شروع کردیم

12:48 - 28 شهريور 1402
کد خبر: ۴۷۳۵۰۳۱
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
فکری: بی‌برنامگی و تعطیلی لیگ به ما ضربه زد/ اولین تیمی بودیم که تمرینات‌مان را شروع کردیم
سرمربی تیم فوتبال هوادار تهران گفت: پس از ۴ هفته لیگ برتر تعطیل شد و این بی‌برنامگی به تیم ما ضربه زد.

خبرگزاری میزان - محمود فکری، سرمربی تیم فوتبال هوادار تهران در نشست خبری پیش از بازی هفته پنجم لیگ برتر مقابل تراکتور تبریز اظهار داشت: نمی‌دانم برای بازی فردا وضعیت تیم ما به چه شکلی است. اولین تیم بودیم که تمرینات را با برنامه شروع کردیم، اما لیگ برتر با تاخیر ۱۰ روزه و یک هفته‌ای انجام شد، بعد بازی اصفهان هم یک روز زودتر انجام شد. بعد از ۴ هفته لیگ تعطیل شد و این بی‌برنامگی به تیم ما ضربه زد. این اتفاقات کار ما را خراب کرد.

وی افزود: روی یک برنامه کارمان را انجام دادیم. مدیر باشگاه سرمربی را انتخاب کرد و من هم برنامه‌ام را دادم، ولی تاریخ شروع بازی‌ها تغییر کرد. این عقب افتادن و جلو افتادن‌ها کار را سخت می‌کند. بعد از ۴ مسابقه در شرایط بازی قرار گرفتیم، ولی لیگ تعطیل شد و هرچقدر هم از سرپرست تیم برای شروع لیگ می‌پرسیدیم خبر نداشت و تاریخ حدودی را به ما می‌گفت و ما هم روی همان تاریخ حدودی استراحتی به بازیکنان دادیم و بعد یک باره زمان بازی‌ها را ۲۸ و ۲۹ شهریور اعلام کردند. با توجه به اینکه فکر می‌کردیم بازی‌ها ۷ و ۸ مهر ماه آغاز می‌شود استراحت به بازیکنان داده بودیم. فردا با تراکتور بازی داریم و بعد مسابقه هفته آینده ما با استقلال لغو شده که این مساله روی روند کیفیت تیم و آسیب‌پذیری بازیکنان و خستگی بازیکنان تاثیر می‌گذارد.

سرمربی تیم هوادار گفت: خواهش می‌کنم برنامه‌ریزی بهتری انجام شود تا تیم‌ها کمتر آسیب بینند. تیم امید از مسابقات حذف می‌شود، همه تقصیر‌ها را گردن سرمربی و عوامل دیگر می‌اندازیم، ولی اگر لیگ برنامه‌ریزی بهتر و درستی داشته باشد بازیکن‌ها رشد می‌کنند و توقع از بازیکنان در زمین پیاده می‌شود و کیفیت بازی‌ها و فوتبال‌مان افزوده می‌شود و همه از آن فوتبال و زندگی لذت می‌بریم.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *