برگزاری مسابقات جایزه بزرگ اسبدوانی به مناسبت هفته دفاع مقدس+عکس

10:42 - 28 شهريور 1402
کد خبر: ۴۷۳۴۹۹۴
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها
برگزاری مسابقات جایزه بزرگ اسبدوانی به مناسبت هفته دفاع مقدس+عکس
جلسه نحوه برگزاری اولین دوره مسابقات جایزه بزرگ اسبدوانی به مناسبت هفته دفاع مقدس با حضور اعضای هیات سوارکاری استان سیستان و بلوچستان برگزار شد.

خبرگزاری میزان - جلسه هیات سوارکاری استان سیستان و بلوچستان با موضوع هم اندیشی در خصوص نحوه برگزاری اولین دوره مسابقات جایزه بزرگ اسبدوانی به مناسبت هفته دفاع مقدس با حضور اعضای هیات سوارکاری استان برگزار شد.

در این جلسه مسعود بهادرزایی رئیس هیات سوارکاری سیستان و بلوچستان با اشاره به اهمیت برگزاری رویداد‌های ورزشی در استان به تشریح برنامه‌ها در شش ماه دوم سال پرداخت و گفت: خوشبختانه در سال جاری برنامه‌های خوبی در حوزه سوارکاری برنامه ریزی شده است که نخستین دوره مسابقات اسبدوانی جایزه بزرگ با ۳۰۰ میلیون ریال جایزه نقدی است. این رویداد به مناسبت هفته دفاع مقدس در رشته‌های کورس و یورقه اوایل مهرماه به میزبانی کلانشهر زاهدان با همکاری شهرداری و شورای اسلامی شهر زاهدان برگزار می‌شود تا سوارکاران استان هم خود و هم اسب‌های شان را به لحاظ فنی محک بزنند.

رئیس هیات سوارکاری سیستان و بلوچستان با بیان اینکه چشم انداز روشنی با برگزاری این رویداد‌ها برای این ورزش در استان ترسیم گردیده است.
همچنین در خصوص قضاوت این مسابقه افزود: از فدراسیون درخواست کرده این تا برای این  مسابقات داور‌های مجربی را اعزام کند تا ضمن انجام داوری، اولین دوره‌های پیش نیاز داوری درجه ۳ ((کلانتری، طراحی مسیر و …)) همزمان با این مسابقات صورت پذیرد.

بهادرزائی با مهم خواندن نقش رسانه‌ها در توسعه ورزش سوارکاری در استان اظهار امیدواری کرد: در برگزاری این رویداد از حمایت رسانه‌های مکتوب و خبرگزاری‌ها بهره‌مند شوند.

برگزاری مسابقات جایزه بزرگ اسبدوانی به مناسبت هفته دفاع مقدس

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *