آشفته‌بازار در سطح جهانی/ وقتی رونالدو همه چیز را به هم می‌ریزد

17:17 - 27 شهريور 1402
کد خبر: ۴۷۳۴۸۹۷
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
آشفته‌بازار در سطح جهانی/ وقتی رونالدو همه چیز را به هم می‌ریزد
حضور کریستیانو رونالدو همراه با تیم فوتبال النصر عربستان در ایران و بی‌نظمی و آشفته‌بازار به‌وجودآمده، اتفاقاتی را رقم زد که شاید در هیچ جای دنیا مشابه آن رخ نداده است.

خبرگزاری میزان - حضور کریستیانو رونالدو، فوق ستاره پرتغالی جهان فوتبال در ایران و بازی در ورزشگاه آزادی تا سال قبل، تقریباً غیرممکن به‌نظر می‌رسید، اما امروز هواپیمای تیم فوتبال النصر عربستان همراه با این بازیکن و سایر ستاره‌هایش برای دیدار با پرسپولیس ایران در هفته اول لیگ قهرمانان آسیا در فرودگاه امام خمینی (ره) به زمین نشست.

بعد از هم‌گروهی پرسپولیس با النصر و قطعی شدن حضور رونالدو در ایران حواشی زیادی در این باره ایجاد شد؛ از نحوه ورود و استقبال از فوق ستاره پرتغالی گرفته تا تهیه سیم‌کارت ویژه برای استفاده بدون دردسر این بازیکن از اینترنت. موضوعاتی که واکنش‌های متفاوتی را در بین مردم جامعه به دنبال داشت. برخی با دیده تمسخر به آن نگریستند و برخی دیگر آن را لازمه مهمان نوازی دانستند.

اما این تمام ماجرا نبود و داستان زمانی به نقطه اوج خود نزدیک شد که در جریان ورود رونالدو و یارانش به ایران (از مقابل فرودگاه گرفته تا ورودی هتل) اتفاقات غیر منتظره‌ای رخ داد.

طرفداران فوتبال برای ورود فوق ستاره پرتغالی به ایران لحظه‌شماری می‌کردند و قابل پیش‌بینی بود که تعداد زیادی برای استقبال از او در فرودگاه یا در محل اقامت تیم النصر حاضر شوند، اما تصاویر منتشرشده از ازدحام بیش از حد هواداران رونالدو در مقابل هتل محل اقامت تیم النصر و بی‌نظمی و آشفتگی زیادی که در این محل به وجود آمد، نشان داد که به هیچ وجه برنامه‌ریزی درستی در این زمینه انجام نشده است.

برخی از تصاویر منتشر شده نشان می‌دهد جمعیت کثیری از هواداران فوتبال به سمت در هتل هجوم برده و وارد لابی شده‌اند یا در جایی دیگر مشاهده می‌شود که انبوهی از هواداران در ورودی هتل، راه اتوبوس را بسته‌اند.

آشفته‌بازار در سطح جهانی/ وقتی رونالدو همه چیز را به هم می‌ریزد

براساس تصاویر منتشر شده، برخی از هواداران از موانع طبیعی اطراف هتل برای رسیدن به ساختمان هتل بالا رفته‌اند که می‌تواند خطرات جانی به همراه داشته باشد.

سوالی که مطرح می‌شود این است که این حجم از افراد چطور توانسته‌اند در ابتدا وارد لابی شوند و خود را به آسانسوری که رونالدو قرار است از طریق آن به اتاق خود برسد، رساند‌ه‌اند؟

آیا نمی‌شد با تدابیر پیشگیرانه مانند دیگر نقاط جهان در زمان ورود افراد مشهور برای هواداران پرشور فوتبال مکانی تعبیه کرد که بدون ایجاد حاشیه هم تیم النصر به راحتی وارد محل اقامت خود شود و هم هواداران از ستاره‌های محبوب خود استقبال خوبی به‌عمل بیاورند.

 

در هر صورت تصاویر منتشر شده، از ورود رونالدو و یارانش به هتل محل اقامت و هرج و مرج زیادی که به همین دلیل در آن منطقه ایجاد شایسته نام کشور ایران نبود.

امیدواریم مسئولان امر در ادامه حضور رونالدو در ایران و رفت‌وآمد‌های بازیکنان به سمت محل تمرین و ورزشگاه تمهیدات لازم را مد نظر قرار دهند تا بیش از این شاهد آشفتگی و خدای ناکرده اتفاقات ناگوار نباشیم.

 

 

میزبانی از یکی از بزرگ‌ترین ستاره‌های فوتبال جهان می‌تواند تجربه شیرین و افتخارآمیز برای اهالی و طرفداران فوتیال باشد. این فرصت بزرگ همچنان در دسترس است و مسئولان ذیربط می‌توانند در ادامه حضور رونالدو در ایران و رفت و آمد‌های بازیکنان به سمت محل تمرین و ورزشگاه تمهیدات لازم را مد نظر قرار دهند تا حضور بزرگ‌ترین ستاره فوتبال جهان در ایران هم برای رونالدو یک خاطره شیرین باشد و هم برای کشور ایران منافع مطلوبی در پی داشته باشد.

 

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *