گل‌محمدی: النصر فقط رونالدو نیست/ مرد روزهای سخت هستیم

16:17 - 27 شهريور 1402
کد خبر: ۴۷۳۴۸۹۲
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
گل‌محمدی: النصر فقط رونالدو نیست/ مرد روزهای سخت هستیم
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: النصر فقط رونالدو نیست و باید بتوانیم تیم حریف را در کنترل خودمان داشته باشیم.

خبرگزاری میزان - یحیی گل‌محمدی، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در نشست خبری پیش از بازی با النصر عربستان در لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: به تیم خوب النصر و تمام ستارگان‌شان خوش‌آمد می‌گویم. خوشحالیم از اینکه می‌توانیم میزبان این تیم بزرگ باشیم و ناراحت هستیم که این بازی به دلیل اتفاقات قبلی، سبب محرومیت پرسپولیس از حضور تماشاگران شده است.

وی ادامه داد: خیلی دوست داشتیم این بازی با حضور هواداران باشد، اما جایشان خالی است. این استادیوم می‌توانست شاهد حضور ده‌ها هزار هوادار خوب ما باشد و با حضور آن‌ها بتوانیم بازی بهتری ارائه بدهیم. با حضورشان انرژی بیشتری به هواداران می‌دادند، اما این اتفاق نیفتاده است.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بازی فردا اولین دیدار گروهی ماست؛ در گروه سختی نیز قرار گرفته‌ایم که باید بتوانیم عملکرد خوبی داشته باشیم. النصر هم تیم خوب و باکیفیتی است که همه آن را می‌شناسیم. با توجه به بازیکنان بزرگ و امکانات و شرایط خوبی که دارد یکی از مدعیان اصلی قهرمانی آسیا است. از طرفی پرسپولیس هم نشان داده مرد روز‌های سخت است و همیشه در این روز‌ها توانسته نتایج خوبی بگیرد.

گل‌محمدی تصریح کرد: حضور پرسپولیس در ۲ فینال در سال‌های اخیر نشان دهنده همین موضوع است. امیدوارم بازی فردا بازی خوبی برای ما باشد. می‌دانیم که تیم حریف بازیکنان باکیفیت دارد و بازیکنان باید فردا از نظر فنی عملکرد خوبی داشته باشند. باید بتوانیم تیم حریف را در کنترل خودمان داشته باشیم.

وی درباره تقابل خودش با رونالدو و برنامه مهار این بازیکن اطهار داشت: خوشحالیم رونالدو که بازیکنی افسانه‌ای است به ایران آمده. مهار او سخت است، اما فقط رونالدو نیست؛ آن‌ها بازیکنان شاخص دیگری هم دارند. به بچه‌ها گفتم که تیمی باید خوب دفاع کنیم. باید دفاع فشرده داشته باشیم. شک ندارم بچه‌ها انگیزه زیادی دارند. این بازیکنان اگر فضای زیادی نداشته باشند دچار مشکل می‌شوند. امیدوارم فردا عملکرد خوبی داشته باشیم.

گل‌محمدی بیان کرد: از آن طرف پرسپولیس هم نشان داده مرد روز‌های سخت است و در شرایط سخت همیشه نتایج خوبی گرفته است. امیدوارم بازی فردا برای ما خوب باشد. می‌دانیم حریف بازیکنان باکیفیتی دارد که می‌تواند از لحظات به خوبی استفاده کند.

سرمربی پرسپولیس درمورد حواشی مخرب یا مثبت ورود النصر و هجوم هواداران به هتل محل اقامت این تیم گفت: با هر اتفاقی فکر نمی‌کنم انگیزه بچه‌ها کم شود. ستارگان و نوابغ فوتبال به ایران آمده‌اند و باید از افرادی که سبب شدند آن‌ها به آسیا آمده و الان در ایران بازی‌کنند و باعث ایجاد شور عشق و انگیزه در بین جوانان آسیایی و ایرانی شدند تشکر کنیم. این اتفاق کار ارزشمندی است. برخی بازیکنان ما نیز با این چهره‌ها بازی کرده‌اند و می‌دانند باید خیلی انگیزه داشته باشند. این اتفاق از لحاظ ذهنی نمی‌تواند ما را تحت تاثیر قرار بدهد و سبب ایجاد انگیزه می‌شود.

سرمربی پرسپولیس درمورد شرایط نامناسب زمین ورزشگاه آزادی، خاطرنشان کرد: هنوز چمن را ندیده‌ام، اما فکر می‌کنم در ۳-۲ هفته اخیر کار‌های خوبی انجام شده است. روز گذشته نیز با مسئول چمن صحبت کردم و خودش می‌گفت زمین خوب است. هنوز شرایط زمین را ندیده ام، اما امیدوارم شرایط خوبی داشته باشد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *