گفت‌وگو|

نصیری: کیومرث هاشمی گمشده ورزش ایران بود

11:13 - 27 شهريور 1402
کد خبر: ۴۷۳۴۸۰۶
دسته بندی: ورزشی ، رزمی
نصیری: کیومرث هاشمی گمشده ورزش ایران بود
نایب رئیس فدراسیون موی تای آسیا از رای اعتماد وزیر ورزش و جوانان ابراز خرسندی کرد.

جواد نصیری در گفت‌وگو با میزان، ضمن ابراز خرسندی از انتخاب کیومرث هاشمی به عنوان وزیر ورزش و جوانان اظهار داشت: این یک اتفاق بزرگ برای ورزش ایران بود و جا دارد از نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی بابت رای اعتماد به هاشمی تشکر و قدردانی کنم. کسب ۱۶۷ رای موافق نشان از این دارد که مجلس تمام و کمال پشت وزیر ورزش است و ان‌شاالله که همه چیز به سود ورزش این مرز و بوم باشد.

وی افزود: سوابق مدیریتی روشن هاشمی باعث شده تا تمام اهالی خانواده بزرگ ورزش به روز‌های روشن امیدوار شوند، چون وزیر جدید امتحان پس داده است و به لطف خدا تک تک قله‌های افتخار زیر سایه مدیریت هاشمی فتح خواهد شد.

نماینده موی تای ایفما در ایران و نایب رئیس فدراسیون موی تای آسیا گفت: ما با تمام قدرت از هاشمی در بُعد داخلی و بین‌المللی حمایت می‌کنیم تا بتواند در این مسئولیت خطیر موفق باشد. به نظرم هاشمی گمشده ورزش ایران بود و حالا همه خانواده بزرگ ورزش باید پای کار بیایند تا با اتحاد و همدلی امید و نشاط بیشتری را به مردم تزریق کنیم. من هم به عنوان نماینده جامعه بزرگ موی تای این انتخاب هوشمندانه را تبریک میگویم و برای هاشمی در روز‌های سخت پیش رو آرزوی موفقیت دارم.

انتهای پیام/‌


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *