پاقدم خوب ستاره‌های فوتبال برای دوچرخه‌سواران با آسفالت جدید/ کاش رونالدو زودتر می‌آمد

8:45 - 27 شهريور 1402
کد خبر: ۴۷۳۴۷۳۸
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها
پاقدم خوب ستاره‌های فوتبال برای دوچرخه‌سواران با آسفالت جدید/ کاش رونالدو زودتر می‌آمد
باتوجه به سفر رونالدو و هم تیمی‌هایش به ایران، مسئولان ورزش کشور در روز‌های اخیر تمام تلاش خود را به کار گرفته‌اند تا کم کاری‌های سال‌های قبل را جبران کنند.

خبرگزاری میزان - لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۳-۲۰۲۴ برای نخستین بار در فرمت جدید از فردا (سه‌شنبه) آغاز خواهد شد، اما نکته جالب در مورد این فصل از رقابت‌های باشگاهی در قاره کهن، حضور ستاره‌های تراز اول و نامدار جهان فوتبال است که رنگ و بوی خاصی به رقابت‌های این فصل داده و از سوی دیگر شبکه‌های مختلف ورزشی در سراسر جهان با خرید حق پخش فصل پیش‌روی لیگ قهرمانان آسیا پوشش ویژه‌ای از این رقابت‌ها خواهند داشت.

باتوجه به سرمایه‌گذاری عجیب و سرسام‌آور باشگاه‌های متمول عربستانی، چهره‌های نامدار جهان فوتبال از رونالدو و بنزما گرفته تا نیمار و سادیو مانه قرار است مهمان ۳ نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا باشند تا به لطف خرید‌های تیم‌های سعودی، بالاخره تماشاگران ایرانی هم فرصت تماشای بازی ستاره‌های فوتبال دنیا را از نزدیک داشته باشند.

از همین رو تیم پرسپولیس در حساس‌ترین دیدار دور نخست از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۲۱:۳۰ فردا (سه‌شنبه) و در ورزشگاه خالی از تماشاگر آزادی میزبان تیم پرستاره النصر و یاران کریستیانو رونالدو خواهد بود. 

باتوجه به سفر رونالدو و هم تیمی‌هایش به ایران، مسئولان ورزش کشور در روز‌های اخیر تمام تلاش خود را به کار گرفته‌اند تا کم کاری‌های سال‌های قبل را یکی، دو هفته‌ای جبران کنند و باتوجه به روند بازسازی ورزشگاه آزادی و محیط اطراف این مجموعه ورزشی، می‌توان گفت که پیشرفت کار برای یک ماه فعالیت مطلوب بوده است. 

ترمیم ورزشگاه آزادی برای آبروداری مقابل بازیکنان سرشناس و جهانی تیم‌های عربستانی تا جایی در اولویت فعالیت‌های دست اندرکاران ورزش کشور قرار دارد که حتی گستره بازسازی‌ها تا دیگر قسمت‌های مجموعه ورزشی آزادی ادامه داشته و خوشبختانه حضور رونالدو در ایران برای ورزشکاران رشته دوچرخه‌سواری هم پاقدم خوبی داشته است.

در حالی که سال‌ها زمین اطراف فدراسیون دوچرخه‌سواری در مجموعه ورزشی آزادی شرایط خوبی نداشت و همواره چاله‌ها و دست انداز‌های بزرگ و کوچک این محوطه سبب خرابی دوچرخه‌ها و مصدومیت رکابزنان می‌شد، بالاخره به لطف سفر ۳۶ ساعته رونالدو و تیم النصر به ایران، ترمیم و محیط اطراف فدراسیون دوچرخه‌سواری دوباره آسفالت شد تا دیگر شاهد اتفاقات ناگوار گذشته نباشیم.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *