«مثبت کام شیرین» با موضوع تعهد در زندگی مشترک در شبکه دو سیما

13:44 - 26 شهريور 1402
کد خبر: ۴۷۳۴۶۶۶
«مثبت کام شیرین» با موضوع تعهد در زندگی مشترک در شبکه دو سیما
برنامه «مثبت کام شیرین» با موضوع پاسخگویی به سؤالات مخاطبان پیرامون «تعهد در زندگی مشترک» ۲۶ شهریور از شبکه دو سیما پخش می‌شود.

خبرگزاری میزان- سید علیرضا مرتضوی در «مثبت کام شیرین» این هفته به پاسخگویی درخصوص تعهد به خصوص در زندگی مشترک و تعامل با همسر می‌پردازد و در این بین از تجربه‌های زوج‌های مهمان هم به عنوان نمونه‌های عینی بهره می‌گیرد.

تعهد معنای بسیار گسترده‌ای دارد و در زندگی مشترک به این معناست که همسرمان را دوست داشته باشیم و با تمام قدرت خود بر استحکام زندگی بیفزاییم و از رابطه عاطفی با جنس مخالف غیر از خانواده به هر شکل پرهیز کنیم.

کافه هفت ساله‌ها از دیگر آیتم‌های این برنامه است که به تجربه زوجین درباره مسائل گوناگون بعد از هفت سال زندگی مشترک اختصاص دارد؛ در بخش باشگاه مخاطبان نیز کتاب و فیلم‌های مرتبط با موضوع معرفی می‌شوند همچنین به پیامک‌های پر تکرار مخاطبان هم اشاره خواهد شد.

برنامه «مثبت کام شیرین» کاری از گروه خانواده شبکه دو به تهیه‌کنندگی مرتضی یعقوبی و اجرای زهرا شوقی و امیر رضایی است که یکشنبه ۲۶ شهریور ساعت ۱۸:۵۰ از شبکه دو پخش می‌شود و بازپخش آن روز بعد ساعت ۱۱ صبح خواهد بود.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *