هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران‌پلاست آغاز به‌کار کرد

12:08 - 26 شهريور 1402
کد خبر: ۴۷۳۴۶۳۷
دسته بندی: اقتصاد ، عمومی
هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران‌پلاست آغاز به‌کار کرد
هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران‌پلاست با رویکرد توسعه تکمیل زنجیره ارزش، حمایت از تولید ملی و رونق ساخت داخل در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران آغاز به‌کار کرد.

خبرگزاری میزان - به گزارش شانا، هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران‌پلاست امروز (یکشنبه، ۲۶ شهریورماه) با حضور جواد اوجی، وزیر نفت، مرتضی شاهمیرزایی، مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی، هوشنگ فلاحتیان، معاون برنامه‌ریزی وزیر نفت، مهدی علی‌مددی، معاون وزیر نفت در توسعه مدیریت و سرمایه انسانی، شجاع‌الدین بازرگانی، معاون حقوقی و امور مجلس وزارت نفت، سجاد خلیلی، معاون وزیر نفت در نظارت بر منابع هیدروکربوری، جمعی از سفرا و نمایندگان مجلس شورای اسلامی، مدیران ارشد صنعت نفت و فعالان صنعت پتروشیمی در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران کار خود را آغاز کرد.

ایران‌پلاست هفدهم با مشارکتی بی‌سابقه با اختصاص تمامی فضای نمایشگاهی به ۵۶۰ شرکت داخلی و ۲۱۰ شرکت خارجی در مساحت ۳۲۰۰ مترمربع برگزار شده است.

تفاهم‌نامه‌ها و قرارداد‌های مختلفی طی روز‌های برگزاری ایران‌پلاست هفدهم میان فعالان صنعت پتروشیمی ایران امضا می‌شود که البته با توجه به حضور بازدیدکنندگان و شرکت‌های خارجی، به‌طور قطع مذاکرات و امضای اسنادی نیز برای همکاری‌های خارجی در این نمایشگاه انجام خواهد شد. افزون بر این، برگزاری ۲۰ نشست تخصصی و کارگاه آموزشی و تخصصی از دیگر برنامه‌های هفدهمین نمایشگاه ایران‌پلاست است.

بر اساس این گزارش بیش از ۳۰۰ مهمان خارجی از جمله مقام‌ها، تجار و سرمایه‌گذاران برای حضور در دوره هفدهم نمایشگاه ایران‌پلاست اعلام آمادگی کرده‌اند.

«پلاست جابز» یکی از بخش‌های جدید ایران‌پلاست هفدهم است که در این بخش با شناسایی فارغ‌التحصیلان نخبه رشته‌های مرتبط با صنعت پتروشیمی، سعی می‌شود این گروه متخصص جوان به مراکز صنعت نفت معرفی شوند.

هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران‌پلاست از امروز (یکشنبه، ۲۶ شهریورماه) به‌مدت چهار روز تا ۲۹ شهریورماه با رویکرد توسعه تکمیل زنجیره ارزش، حمایت از تولید ملی و رونق ساخت داخل در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران دایر است.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *