حیدری: امیدوارم آزادکاران ایران قهرمان جهان شوند/ پیش‌بینی دیدار یزدانی و تیلور سخت است

9:51 - 26 شهريور 1402
کد خبر: ۴۷۳۴۵۹۰
حیدری: امیدوارم آزادکاران ایران قهرمان جهان شوند/ پیش‌بینی دیدار یزدانی و تیلور سخت است
دارنده ۶ مدال رنگارنگ جهان و المپیک گفت: امیدوارم آزادکاران ایران با کشتی‌های خوبی که در صربستان می‌گیرند قهرمان جهان شوند.

خبرگزاری میزان - دیدار‌های مقدماتی چهار وزن نخست رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی جهان در شهر بلگراد صربستان برگزار شد و امیرمحمد یزدانی در وزن ۷۰ کیلوگرم، حسن یزدانی در وزن ۸۶ کیلوگرم و امیرحسین زارع در وزن ۱۲۵ کیلوگرم به دیدار فینال رسیدند.

در همین راستا علیرضا حیدری نفر سوم بازی‌های المپیک و دارنده یک مدال طلا، ۳ نقره و یک برنز کشتی آزاد جهان درباره روز نخست رقابت‌های جهانی، گفت: بسیار از کسب نتایج خوب در روز نخست خوشحال هستم. یکی از موضوعاتی که باعث شد پس از سال‌ها در سالن مسابقات شاهد کشتی‌ها باشم این بود که احساس کردم حضورم می‌تواند موجب افزایش روحیه کشتی‌گیران شود.

وی تصریح کرد: از نتایج خوبی که کشتی‌گیران حاضر در چهار وزن نخست کسب کردند خوشحالم و امیدوارم با موفقیت‌های بیشتر در روز‌های آتی، تیم ایران قهرمان جهان شود.

حیدری در خصوص کشتی امیرحسین زارع با طا‌ها آکگول، قهرمان نامدار ترکیه‌ای نیز اظهار داشت: زارع کشتی خوب و معقولی با آکگول گرفت. حریف بسیار زیرک و با تجربه بود و پیش از این زارع را نیز شکست داده بود، اما اکنون زارع با تجربه‌ای که کسب کرده به جایی رسیده که می‌تواند با پتانسیل جوانی که دارد سال‌ها کشتی‌های خوبی بگیرد و افتخارات بسیاری کسب کند.

حیدری همچنین پیش‌بینی فینال وزن ۸۶ کیلو میان حسن یزدانی و دیوید تیلور را بسیار سخت دانست و برای پیروزی یزدانی ابراز امیدواری کرد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *