۳ خبر کوتاه از بزرگان کشتی جهان در آستانه آغاز مسابقات صربستان

12:10 - 25 شهريور 1402
کد خبر: ۴۷۳۴۵۰۸
۳ خبر کوتاه از بزرگان کشتی جهان در آستانه آغاز مسابقات صربستان
مسابقات جهانی کشتی آزاد از امروز در بلگراد آغاز خواهد شد.

خبرگزاری میزان - رقابت‌های کشتی قهرمانی سال ۲۰۲۳ جهان با حضور بزرگان دنیا از امروز به صورت رسمی در بلگراد آغاز می‌شود.

عباس‌گادژی ماگومدوف، قهرمان روس وزن ۶۱ کیلوگرم جهان پیش از آغاز رقابت‌های جهانی صربستان، گفت: ما روحیه جنگنده داریم و آن را روی تشک مسابقه ثابت خواهیم کرد. 

وی تاکید کرد: من هدفی برای ملاقات با شخص خاصی ندارم. هدفم قهرمانی در مسابقات جهانی است و به حریفانم فکر نمی‌کنم، آن‌ها مرا نگران نمی‌کنند. 

زائوربک سیداکوف، قهرمان وزن ۷۴ کیلوگرم المپیک و جهان گفت: وقتی فهمیدم اجازه حضور در مسابقات جهانی را دارم خیلی خوشحال شدم. مهمترین چیز این است که ما تمام مراحل آماده سازی را انجام داده ایم و هم اکنون کل تیم آماده است. 

قهرمان روسیه تصریح کرد: ما از فرم خود راضی هستیم. من خودم را برای هر مبارزه جداگانه آماده می‌کنم و طبق معمول مبارزه می‌کنم، قصد ندارم چیز جدیدی بیاورم. نمی‌خواهم حریفی را مشخص کنم، زیرا وزن بسیار سختی داریم. فقط به فکر پیروزی هستم و احساس می‌کنم نتایج خوبی در انتظار ما است. 

*بازدید ۲ اسطوره کشتی جهان از یک دبستان در بلگراد 

در حاشیه مسابقات جهانی کشتی بزرگسالان در بلگراد، میخایل لوپز، قهرمان ۴ دوره المپیک و دارنده ۵ مدال طلا و ۳ نقره سنگین وزن کشتی فرنگی جهان به همراه فرانک استابلر نفر سوم المپیک و درانده ۳ مدال طلا و دو برنز جهان از دبستان "ایو لولا ریبار" در نووی ساد بازدید کردند و کودکان صربستانی را با کشتی و اهمیت آن آشنا کردند.

در این بازدید برخی‌ها این افتخار را داشتند که بزرگ‌ترین اسطوره‌های کشتی را به شوخی روی تشک پرتاب کنند. 

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *