بازی‌های آسیایی هانگژو| ملی‌پوشان والیبال وارد دهکده مسابقات شدند

10:40 - 25 شهريور 1402
کد خبر: ۴۷۳۴۴۹۹
دسته بندی: ورزشی ، توپ و تور
بازی‌های آسیایی هانگژو| ملی‌پوشان والیبال وارد دهکده مسابقات شدند
اعضای تیم ملی والیبال کشورمان برای حضور در بازی‌های آسیایی هانگژو ۲۰۲۲ بامداد امروز وارد دهکده بازی‌ها شدند.

خبرگزاری میزان - به گزارش روابط عمومی، نوزدهمین دوره بازی‌های آسیایی در هانگژوی چین در حالی به صورت رسمی از اول مهر ماه و با برپایی مراسم افتتاحیه آغاز خواهد شد که والیبالیست‌های کشورمان ۲۹ شهریور باید به مصاف تیم ملی نپال بروند.

در همین راستا اعضای تیم ملی کشورمان ساعت ۲ بامداد امروز (شنبه) و با استقبال اعضای کادر سرپرستی وارد دهکده بازی‌های شدند و در ساختمان محل استقرار کاروان ایران مستقر شدند. 

مسابقات والیبال ساحلی بازی‌های آسیایی نیز از سه‌شنبه، ۲۸ شهریور ماه، در زمین‌های ساحلی شهر نینگ‌بو که ۱۷۰ کیلومتر با دهکده اصلی فاصله دارد آغاز می‌شود و تا چهارم شهریور ادامه دارد.

اعضای تیم‌های ملی والیبال ساحلی ایران نیز که روز پنجشنبه وارد چین شده بودند امروز وارد دهکده نینگ بو می‌شوند تا رقابت خود با حریفان را آغاز کنند.

ملی‌پوشان والیبال ساحلی ایران الف (بهمن سالمی و سینا شوکتی) و ب (عباس پورعسگری و علیرضا آقاجانی) هستند که تحت نظر حمید موحدی، سرمربی تیم ملی در این دوره از بازی‌ها حضور یافته اند.

ملی‌پوشان ساحلی ایران به تازگی با کسب عنوان قهرمانی مسابقات انتخابی المپیک در آسیای مرکزی مستقیما به مرحله سوم و نهایی رقابت‌های انتخابی قاره آسیا راه یافتند. 

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *