گفت‌وگو|

مرتجی: ۶ تیم شانس قهرمانی در لیگ‌ برتر هندبال را دارند/ باید از تعطیلی ۲ ماهه استفاده کنیم

9:45 - 25 شهريور 1402
کد خبر: ۴۷۳۴۴۸۳
دسته بندی: ورزشی ، توپ و تور
مرتجی: ۶ تیم شانس قهرمانی در لیگ‌ برتر هندبال را دارند/ باید از تعطیلی ۲ ماهه استفاده کنیم
سرمربی تیم هندبال سپاهان گفت: دلیل این ناهماهنگی‌ها آنست که این بازیکنان سال گذشته کنار هم بازی نکرده‌اند.

شهداد مرتجی در گفت‌وگو با میزان، درباره وضعیت تیم سپاهان اصفهان در دو هفته ابتدایی لیگ برتر هندبال، اظهار داشت: باتوجه به فرصت کمی که برای جذب بازیکن و هماهنگی بازیکنان داشتیم و همچنین سیاستگذاری باشگاه در فصل جاری، تصمیم بر این شد تا امسال بیشتر از بازیکنان بومی و جوان استفاده کنیم. هدف سپاهان در این فصل ارائه بازی‌های زیبا و هماهنگ با تکیه بر جوانان استان اصفهان است. امیدوارم با انگیزه‌ای که بازیکنان دارند، بتوانیم در کنار بازی زیبا روی سکو هم قرار بگیریم. 

وی افزود: تنها نکته نگران‌کننده ضعف در هماهنگی بازیکنان است که رفته رفته بهتر خواهد شد. دلیل این ناهماهنگی‌ها هم آنست که این بازیکنان سال گذشته کنار هم بازی نکرده‌اند.

سرمربی تیم هندبال سپاهان تصریح کرد: در ۲ ماه تعطیلی لیگ برتر به خاطر حضور تیم ملی در بازی‌های آسیایی هانگژو، این فرصت را داریم که هم روی آمادگی بدنی بازیکنان و هم به مرور نکات تاکتیکی بپردازیم تا به امید خدا در هفته سوم لیگ برتر نشانه‌ای از همان سپاهان همیشگی را به هواداران نشان دهیم.

مرتجی در پایان در مورد تیم‌های مدعی قهرمانی در فصل جاری لیگ برتر هندبال، گفت: به جرات می‌توان گفت که ۶ تیم نخست بالای جدول، بسیار به یکدیگر نزدیک هستند و چه از نظر در اختیار داشتن مهره و چه از لحاظ قدرت تیمی شرایط برابری دارند که همین موضوع به افزایش جذابیت و حساسیت بازی‌ها در لیگ برتر اضافه می‌کند. 

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *