درستکار: کشتی یزدانی و تیلور حیثیتی است/ آزادکاران در شرایط وزنی یده‌آلی هستند + فیلم

15:21 - 24 شهريور 1402
کد خبر: ۴۷۳۴۴۴۰
درستکار: کشتی یزدانی و تیلور حیثیتی است/ آزادکاران در شرایط وزنی یده‌آلی هستند + فیلم
سرمربی تیم ملی کشتی آزاد گفت: امیدوارم یزدانی آنقدر باصلابت قهرمان شود تا تیم آزاد و فرنگی بهترین نتیجه را بگیرند.

خبرگزاری میزان - پژمان درستکار، سرمربی تیم ملی کشتی آزاد در مورد آخرین وضعیت کشتی‌گیران ایرانی در آستانه بحضور در مسابقات جهانی صربستان، اظهار داشت: وضعیت بدنی و روحی کشتی گیران خوب است و شرایط وزنی آن‌ها ایده‌آل است. آماده ایم از فردا کشتی ۴ وزن اول آغاز شود. قرار است فردا امیرمحمد یزدانی، حسین یزدانی، رضا اطری و امیرحسین زارع به عنوان نمایندگان ایران به روی تشک بروند.

وی درباره وضعیت حسن یزدانی،خاطرنشان کرد: یزدانی هم از لحاظ بدنی و هم روحی روانی و هم عزمش نسبت به سال گذشته خیلی بهتر است. شرایط بدنی‌اش در آخرین تمرین پرفشار خیلی خوب بود و شرایط وزنی‌اش هم بسیار ایده آل است و امروز هم صبح استراحت کرده تا بعدازظهر یک تمرین سبک داشته باشد. این کشتی حیثیتی است و مردم برای حسن یزدانی و سایر کشتی گیران دعا کنند.

سرمربی تیم ملی وشتی آزاد با اشاره به تاثیر موفقیت یزدانی روی تیم آزاد و فرنگی، خاطرنشان کرد: سرداری مثل حسن یزدانی چقدر می‌تواند روند موفقیت و مسابقاتش روی تیم ملی و حتی کشتی گیران فرنگی هم اثر گذار باشد، امیدوارم حسن اینقدر باصلابت کشتی بگیرد و قهرمان شود تا هم تیم ملی آزاد و هم تیم ملی فرنگی بهترین نتیجه را بگیرند

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *