خدمات‌رسانی به هزار در راه مانده طی ۶ ماه نخست سال از سوی شهرداری

14:51 - 24 شهريور 1402
کد خبر: ۴۷۳۴۴۳۹
خدمات‌رسانی به هزار در راه مانده طی ۶ ماه نخست سال از سوی شهرداری
رئیس سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران با بیان اینکه یکی از وظایف پایگاه‌های اجتماعی مناطق ۲۲گانه ارائه خدمات به افرادی است که به دلایل گوناگون رهسپار تهران شده اند و توان بازگشت به شهرشان را ندارند، گفت: از ابتدای سال تاکنون به هزار فرد در راه مانده به از سوی مددکاران پایگاه‌های اجتماعی خدمات‌رسانی شده است.

خبرگزاری میزان - به گزارش روابط عمومی سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران، احمد احمدی صدر  با بیان اینکه یکی از وظایف پایگاه‌های اجتماعی مناطق ۲۲گانه ارائه خدمات به افرادی است که به دلایل گوناگون رهسپار تهران شده اند و توان بازگشت به شهرشان را ندارند، گفت: از ابتدای سال تاکنون به هزار فرد در راه مانده به از سوی مددکاران پایگاه‌های اجتماعی خدمات‌رسانی شده است.

وی افزود: در شهر تهران ۲۸ پایگاه خدمات اجتماعی دایر است که تعدادی از این پایگاه‌ها در سطح مناطق ۲۲ گانه و بخشی نیز در مبادی ورودی تهران مانند پایانه‌های مسافربری زیر نظر سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران در حال ارائه خدمات هستند.

وی افزود: پایگاه‌های خدمات اجتماعی در حوزه‌های گوناگون به منظور کاهش آسیب‌ها مشغول ارائه خدمات هستند که یکی از جامعه هدف‌های این پایگاه‌ها افراد در راه مانده است که گاهی از شهر‌های گوناگون به تهران سفر کرده اند، اما به دلایلی توان بازگشت به مبداء را ندارند.

احمدی صدر بیان کرد: در راستای ارائه خدمات به افراد در راه مانده، با همکاری کمیته امداد حضرت امام (ره)، خیرین و تعاونی‌های مسافربری و مسئولان پایانه ها، بلیت سفر برای این افراد تهیه می‌شود.

وی افزود: گاهی این افراد به دلیل مفقودی مدارک هویتی و بانکی، مشکلات اقتصادی، نداشتن بستگان و مشکلاتی از این دست، توان تامین هزینه‌ها و. را ندارند که پس از تایید مددکاران از این خدمات بهره مند می‌شوند.

احمدی صدر در پایان اظهار کرد: برخی از این افراد به دلایلی که نیاز به محل اسکان به شکل یک یا دو روز داشته باشند از سوی مددکاران پایگاه‌ها شناسایی و به مددسرا‌ها راهنمایی می‌شوند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *