عسگریان: ورزشگاه آزادی کاملا آماده برگزاری دیدار پرسپولیس - النصر است

11:19 - 24 شهريور 1402
کد خبر: ۴۷۳۴۴۰۸
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
عسگریان: ورزشگاه آزادی کاملا آماده برگزاری دیدار پرسپولیس - النصر است
سرپرست شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی گفت: تجهیزات VAR تا پایان لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه آزادی و فقط برای استفاده در بازی‌های لیگ قهرمانان مستقر خواهد بود.

خبرگزاری میزان - مهیار عسگریان، سرپرست شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی در گفت‌وگو با برنامه تلویزیونی ورزشگاه درباره شرایط آماده‌سازی ورزشگاه آزادی بازی حساس تیم‌های فوتبال پرسپولیس ایران و النصر عربستان از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، اظهار داشت: طبق وعده‌های قبلی زیرساخت‌ها برای بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا نصب و تجهیز شده است. کیومرث هاشمی و مقامات فدراسیون فوتبال از این زیرساخت‌ها بازدید می‌کنند. کار‌های اتاق‌های کنترل دوپینگ و کمک داور ویدئویی (VAR) و نیز نصب سکو‌های نهایی طبقه اول ورزشگاه آزادی انجام شده است. این استادیوم برای برگزاری دیدار پرسپولیس - النصر کاملاً آماده است. از ۲۰ روز پیش مشاوره‌های لازم را درباره چمن ورزشگاه داشتیم و اقدامات مؤثر را انجام می‌دهیم. این اقدامات در حال انجام است و زمین برای بازی پرسپولیس - النصر به شرایط ایده‌آل می‌رسد.

*مشکلی برای جانمایی دوربین‌های صداوسیما نداریم

وی درباره مسیر منتهی به محل مصاحبه سرمربیان گفت: روز شنبه یا یکشنبه با حضور خبرنگاران، از شرایط ورزشگاه آزادی رونمایی می‌کنیم و شرایط را در شأن کشورمان، آماده برگزاری بازی خواهیم کرد. همه موضوعات از لحاظ زیباسازی در شأن کشورمان خواهد بود و اقدامات در حال انجام است. مشکلی برای جانمایی دوربین‌های صداوسیما نداریم.

سرپرست شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی در واکنش به اینکه که آیا تجهیزات VAR تا پایان مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در ایران می‌ماند یا خیر، خاطرنشان کرد: مدیران فدراسیون فوتبال باید در این باره صحبت کنند، اما شنیده‌ها حاکی از آن است که تجهیزات تا پایان لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه آزادی و فقط برای استفاده در بازی‌های لیگ قهرمانان مستقر خواهد بود.

عسگریان درباره پروژه‌ای که رئیس جمهور از آن رونمایی کرد و از لزوم ساخت یک ورزشگاه مجهز در تهران سخن گفت، گفت: جلساتی در این باره تشکیل شده است و روی این طرح کار می‌کنیم. ان‌شاءالله قرار است طرح را در جلسات کارشناسی پخته کرده و پیشنهاد‌ها را به کیومرث هاشمی و دولت تقدیم کنیم. اگر هر یک از طرح‌ها تأیید شد، استارت پروژه را بزنیم.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *