رسیدگی به مشکلات قضایی بیش از ۱۵ هزار نفر از مراجعان مردمی به دادگستری استان سمنان در پنج ماهه نخست سال

12:08 - 23 شهريور 1402
کد خبر: ۴۷۳۴۳۱۷
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
رسیدگی به مشکلات قضایی بیش از ۱۵ هزار نفر  از مراجعان مردمی به دادگستری استان سمنان در پنج ماهه نخست سال
رئیس کل دادگستری سمنان گفت: با انجام دیدار‌های منظم و برنامه ریزی‌های مدونی که در دادگستری استان صورت گرفت، میزان ملاقات‌های مردمی تا پایان مرداد در مقایسه با مدت مشابه سال قبل، رشد ۱۰ درصدی را نشان می‌دهد.

محمد جعفر عبدالهی در گفت‌وگو با میزان، با اشاره به اهتمام دستگاه قضایی استان در خصوص انجام ملاقات‌های مردمی گفت:در پنج ماهه نخست سال به مشکلات ۱۵ هزار و ۳۰ نفر از مراجعان رسیدگی شد که این عدد در مقایسه با مدت مشابه سال قبل رشد ۱۰ درصدی را نشان می‌دهد.

عبدالهی با اشاره به آمار ملاقات‌های مردمی توسط مسئولان قضایی عنوان کرد: از تعداد ملاقات‌های مردمی انجام شده، تعداد یک هزار و ۷۸۳ نفر مستقیما با اینجانب گفت‌وگو داشتند که با رشد ۲۲ درصدی را نشان می‌دهد و به مشکلات ۱۳ هزار و ۲۴۷ نفر نیز توسط مسئولان قضایی مرکز استان، روسا و دادستان‌های عمومی و انقلاب حوزه‌های قضایی رسیدگی شد.

وی شنیدن درخواست‌های مردم را مایه عزت دستگاه قضایی دانسته و خاطرنشان کرد: شهروندان استان از طریق پیام رسان‌های ایتا و روبیکا به نشانی: abdolahi_dadsm می‌توانند از آخرین اخبار و زمان دقیق برگزاری میز‌های خدمت در سطح استان مطلع شوند. 

رئیس کل دادگستری سمنان یادآور شد: ملاقات‌های مردمی با مراجعه به سامانه نوبت دهی قضایی در تارنمای دادگستری کل استان به نشانی https://dadgostari-sm.eadl.ir/ با تعیین آخرین وقت مجاز توسط مراجعان حاصل و قبل از برگزاری این ملاقات‌ها با برقراری ارتباط تلفنی با آنان نحوه انجام ملاقات به صورت حضوری یا در بستر فضای مجازی انتخاب و مستمع درخواست‌های مراجعان می‌شویم.

انتهای پیام/ 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *