رئیس کل دادگستری چهارمحال و بختیاری: مقابله قاطع با برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی مطالبه افکار عمومی است

15:55 - 22 شهريور 1402
کد خبر: ۴۷۳۴۲۳۳
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
رئیس کل دادگستری چهارمحال و بختیاری: مقابله قاطع با برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی مطالبه افکار عمومی است
رئیس کل دادگستری چهارمحال و بختیاری بر حفظ آرامش و آسایش مردم و برخورد قاطع با برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی که مطالبه جامعه وافکار عمومی است تأکید کرد.

خبرگزاری میزان-محمد رزم اظهار کرد: باتوجه به نزدیکی به ایام انتخابات لازم است تمامی دستگاه‌های نظارتی و امنیتی اقدامات لازم را برای ایجاد آرامش و نظم اجتماعی در استان اتخاذ و به منظور برگزاری پرشکوه انتخابات با هرگونه اقدام تنش زا مقابله کنند.

وی افزود: قطعاً تحقق این مهم نیازمند تعامل و هماهنگی میان بخشی است و لذا دستگاه قضایی استان از همفکری و همراهی همه دستگاه‌ها و نهاد‌های خدمتگزار استقبال می‌کند.

رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه دو مقوله قانون و امنیت جامعه خط قرمز دستگاه قضا محسوب می‌شود اظهار کرد: دادگستری استان در راستای فرامین مقام معظم رهبری و تأکیدات ریاست قوه قضاییه با سرعت و دقت لازم به جرایم امنیتی رسیدگی و اجازه نخواهد معاندین و ایادی استکبار آرامش مردم را دست مایه اهداف شوم خود قرار دهند.

رزم خاطرنشان کرد: در دادگستری استان شعب ویژه‌ای برای رسیدگی به اینگونه جرایم در سطوح دادسرا، دادگاه کیفری و انقلاب و دادگاه‌های تجدید نظر تشکیل شده است.

وی رصد فضای مجازی، کنترل شبکه‌های اجتماعی و مقابله با ترویج شایعات را از جمله اقدامات مهم دستگاه‌های امنیتی استان برشمرد و تأکید کرد: مسئولان قضایی، اطلاعاتی و امنیتی استان باید از تمام ظرفیت‌های قانونی خود برای جلوگیری از تعرض معاندین به جان و مال مردم استفاده کنند چرا که مطالبه جامعه و افکار عمومی برخورد قاطع با افرادی است که آرامش مردم را به هم می‌زنند و سعی در جریان سازی و التهاب آفرینی در جامعه دارند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *