مشکلات ۲۱ نفر از مراجعین دستگاه قضایی استان البرز رسیدگی شد

13:32 - 21 شهريور 1402
کد خبر: ۴۷۳۳۹۸۶
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
مشکلات ۲۱ نفر از مراجعین دستگاه قضایی استان البرز رسیدگی شد
رئیس کل دادگستری استان البرز در دیدار مردمی با ۲۱ مراجعه کننده دیدار و دستورات مقتضی صادر کرد.

خبرگزاری میزان - حسین فاضلی هریکندی در دیدار مردمی این هفته مسئولان قضایی استان البرز در حوزه ریاست دادگستری کل استان، شخصا میزبان مراجعان بود و ضمن دیدار و گفت‌وگو با آن‌ها به درخواست‌های حقوقی و قضایی مطروحه ۲۱ نفر از مراجعان رسیدگی و دستورات مقتضی را صادر کرد.

رئیس کل دادگستری استان البرز در این دیدار به درخواست‌های مختلف مراجعان که موضوعاتی از قبیل تسریع در رسیدگی، اختلافات ملکی، درخواست مرخصی زندانیان، مشکلات تعاونی‌های مسکن و برخی مباحث مرتبط با شهرداری بود رسیدگی کرد.

حسین فاضلی هریکندی در خصوص یکی از این دیدار‌ها که مرتبط با رای کمیسیون ماده ۱۰۰ شهرداری و حکم تخریب صادر شده بود تصریح کرد: همانطور که بار‌ها از طریق اطلاع رسانی‌های مختلف اعلام شده خط قرمز دادگستری کل استان البرز در پرونده‌های کمیسیون ماده ۱۰۰، موضوع حذف پارکینگ و تبدیل آن به جریمه نقدی است که تاکیدات و دستورات لازم به این کمیسیون توسط دستگاه قضایی استان انجام شده و سازندگان حتما توجه کنند که امکان تبدیل حذف پارکینگ و تبدیل به جریمه و صدور سند وجود ندارد.

یکی از مراجعان از تاخیر چند ماهه در صدور رای از سوی یکی از شعب دادگاه‌های یکی از حوزه‌های قضایی استان گلایه داشت که رئیس کل دادگستری استان البرز بلافاصله با رئیس دادگستری این حوزه قضایی تماس و ضمن تاکید بر نظارت بر شعبات و برخورد انتظامی با تخلفات احتمالی، دستور داد در ظرف کمتر از یک هفته وضعیت این پرونده تعیین تکلیف شود.

رئیس کل دادگستری استان البرز تعداد درخواست‌های مورد بررسی قرار گرفته توسط مسئولان قضایی در هفته جاری را ۱۳۳۶ مورد عنوان کرد و متذکر شد: این دیدار‌ها در همه حوزه‌های قضایی، همچنین معاونان رئیس کل عمدتا به صورت ثابت و روز‌های سه شنبه برگزار می‌شود.


انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *