رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

قاتل وکیل شاهرودی دستگیر شد

22:55 - 20 شهريور 1402
کد خبر: ۴۷۳۳۸۸۷
دسته بندی: قضایی ، دادگستری
قاتل وکیل شاهرودی دستگیر شد
رئیس کل دادگستری استان سمنان گفت: با دستگیری قاتل وکیل شاهرودی، این پرونده در جریان تکمیل تحقیقات و صدور تصمیمات قضایی قرار گرفته است.

خبرگزاری میزان - محمد جعفر عبدالهی، رئیس کل دادگستری استان سمنان، گفت سال گذشته بود که  مرحوم جعفر آقایی وکیل شاهرودی به قتل رسید و دستورات قضایی جهت شناسایی و دستگیری عوامل این پرونده صادر شد.

عبدالهی، اظهار کرد: در تحقیقات اولیه مشخص شده بود که قتل توسط چند نفر با برنامه‌ریزی قبلی انجام شده و در همین راستا مظنونین دستگیر و تحت تعقیب قضایی قرار گرفتند، اما مباشر اصلی شناسایی نشده بود.

وی افزود: در مرداد ماه به ضابطین عام و خاص شاهرود در جلسه شورای تأمین دستور داده شد تا با تشکیل یک تیم هماهنگ و یکپارچه هرچه سریع‌تر آخرین مظنون قتل وکیل مرحوم جعفر آقایی را شناسایی و دستگیر کنند.

عبدالهی، تصریح کرد: در شامگاه شنبه ۱۸ شهریور، آخرین مظنون به قتل این پرونده با رصد اطلاعاتی تیم یکپارچه ضابطین عام و خاص در یک استان دیگر شناسایی و دستور دستگیری و انتقال وی به محل وقوع جرم صادر شد.

وی عنوان کرد: پس از معرفی مظنون دستگیر شده به دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان شاهرود و بازسازی صحنه وقوع جرم، قاتل به قتل مرحوم جعفر آقایی اعتراف و با صدور قرار بازداشت موقت روانه زندان شد.
 
رئیس کل دادگستری استان سمنان در خاتمه ضمن قدردانی از تلاش‌های مجموعه قضایی و امنیتی حوزه قضایی شاهرود در خصوص دستگیری آخرین مظنون این پرونده، گفت: با دستگیری قاتل، این پرونده در جریان تکمیل تحقیقات و صدور تصمیمات قضایی قرار گرفته است و با گذشت زمان یک ساله از وقوع جرم تا دستگیری آخرین مظنون، سعی می‌شود صدور آرا قضایی مشمول مدت زمان طولانی نشده و همراه با سرعت، صحت و دقت روند رسیدگی قانونی خاتمه یافته و محکومین به مجازات عمل خویش برسند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *