مشکلات ۱۱۵ نفر از زندانیان شهرستان بندرعباس رسیدگی شد

14:26 - 20 شهريور 1402
کد خبر: ۴۷۳۳۸۱۳
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
مشکلات ۱۱۵ نفر از زندانیان شهرستان بندرعباس رسیدگی شد
رئیس کل دادگستری هرمزگان با حضور در زندان بندرعباس ضمن ارزیابی اقدامات مختلف مسئولین این زندان مشکلات برخی از مددجویان را رسیدگی کرد.

خبرگزاری میزان- مجتبی قهرمانی به همراه دادستان مرکز استان هرمزگان و سرپرست اجرای احکام دادسرای بندرعباس با حضور در ندامتگاه بندرعباس، اقدامات مختلف مسئولین این زندان در زمینه‌های مختلف فرهنگی، امنیتی، بهداشتی، رفاهی و عمرانی را مورد ارزیابی قرار داد.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان همچنین از نزدیک و به صورت چهره به چهره با مددجویان بند‌ها و اندرزگاه‌های مختلف زندان بندرعباس دیدار کرد و به درخواست‌ها و مسائل و مشکلات آن‌ها رسیدگی کرد.

مجتبی قهرمانی در این دیدار به مسائل و مشکلات ۱۱۵ نفر از مددجویان رسیدگی کرد و در خصوص مسائل مطرح شده دستورات لازم را صادر کرد.

رئیس کل دادگستری هرمزگان در حاشیه این بازدید اظهار کرد: در جهت کنترل و کاهش جمعیت کیفری زندان ها، تدابیر لازم از سوی دادگستری استان هرمزگان اتخاذ شده و بر این اساس برای تمامی مسئولان قضایی و قضات در اقصی نقاط استان، برنامه‌های بازدید هفتگی از ندامتگاه‌ها تدوین شده که با ساز و کار‌های نظارتی لازم و به صورت مستمر اجرا می‌شود.

وی در ادامه تأکید کرد: رفع مشکلات قضایی مددجویان در اولویت کاری دستگاه قضایی استان است و در همین راستا با رأفت اسلامی درخواست‌ها و پرونده‌های آنان بررسی می‌شود.

رئیس کل دادگستری هرمزگان همچنین در این بازدید ضمن تماس تلفنی با تعدادی از مقامات قضایی، ضمن پیگیری آخرین وضعیت پرونده برخی از مددجویان، دستوراتی را به منظور برخورداری زندانیان واجد شرایط از ارفاقات قانونی صادر کرد.

انتهای پیام /


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *