وزارت بهداشت پیشتاز در حوزه آسیب‌شناسی و تمرکز بر راهکارهای مهار تورم

11:55 - 20 شهريور 1402
کد خبر: ۴۷۳۳۷۶۹
وزارت بهداشت پیشتاز در حوزه آسیب‌شناسی و تمرکز بر راهکارهای مهار تورم
معاون هماهنگی و نظارت اقتصادی و زیربنایی معاون اول رئیس‌جمهور آسیب‌شناسی و تمرکز بر راهکار‌های مهار تورم در حوزه سلامت را ویژگی مهمی عنوان کرد که برای اولین بار توسط وزارت بهداشت در سطح کلان انجام شده است.

خبرگزاری میزان- به گزارش وبدا، حمید پاداش در نشست تخصصی راهکار‌های مهار تورم در حوزه سلامت ضمن با بیان اینکه تورم کلی جامعه بر تورم حوزه سلامت نیز تأثیرگذار است، تصریح کرد: در دولت چندین سیاست برای مهار تورم در حال پیگیری است که بخشی از آن‌ها می‌تواند در مهار تورم حوزه سلامت کمک کننده باشد.

معاون هماهنگی و نظارت اقتصادی و زیربنایی معاون اول رئیس‌جمهور توجه به مقوله مهار تورم را برای دولت بسیار حائز اهمیت عنوان کرد و گفت: ضروری است که تمام دستگاه‌های دولتی برای مهار تورم در حوزه کاری خود چاره‌اندیشی کنند.

وی در ادامه وزارت بهداشت را اولین دستگاهی دانست که به‌صورت تخصصی به موضوع مهار تورم ورود پیدا کرده و در این حوزه پیشتاز است.

پاداش، آسیب‌شناسی و تمرکز بر راهکار‌های مهار تورم در حوزه سلامت با بهره‌گیری از خرد جمعی و ظرفیت نخبگان را ویژگی مهمی عنوان کرد که برای اولین بار در بین دستگاه‌های دولتی توسط وزارت بهداشت در سطح کلان انجام شده است.

گفتنی است نشست تخصصی راهکار‌های مهار تورم در حوزه سلامت با حضور مدیران حوزه سلامت، استادان و صاحبنظران این حوزه برگزار شد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *