تهیه لوازم التحریر برای دانش آموزان نیازمند حکم جایگزین حبس در دادگاه شهرستان میاندوآب شد

9:46 - 20 شهريور 1402
کد خبر: ۴۷۳۳۷۱۷
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
تهیه لوازم التحریر برای دانش آموزان نیازمند حکم جایگزین حبس در دادگاه شهرستان میاندوآب شد
رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی از صدور ۲ حکم جایگزین حبس، تهیه لوازم التحریر مورد نیاز دانش آموزان بی‌بضاعت در سطح شهرستان میاندوآب خبر داد.

ناصر عتباتی در گفت‌وگو با میزان، با اشاره به صدور ۲ حکم جایگزین حبس اظهار کرد: بر این اساس محکومان باید لوازم التحریر مورد نیاز دانش آموزان بی‌بضاعت مورد شناسایی در سطح شهرستان میاندوآب به ارزش ۷۰ میلیون ریال را تهیه کنند. 

وی افزود: در ادامه روند صدور مجازات‌های جایگزین حبس در استان، ادریس بایزیدی رئیس شعبه ۱۰۲ دادگاه کیفری ۲ شهرستان میاندوآب، با احراز شرایط قانونی، متهمین پرونده را به جای ۶ ماه حبس به تهیه لوازم التحریر مورد نیاز دانش آموزان بی بضاعت مکلف کرد.

رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی اضافه کرد: در این حکم تاکید شده است اداره آموزش و پرورش شهرستان میاندوآب با همکاری و هماهنگی کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره)، با نظارت دادیار اجرای احکام کیفری نسبت به توزیع اقلام خریداری شده در بین دانش آموزان بی‌بضاعت این شهرستان به ارزش ۷۰ میلیون ریال اقدام کنند.

عتباتی در پایان اظهار کرد: در کنار برخورد‌های قاطع قضایی، رویکرد کاهش جمعیت کیفری با استفاده از مجازات جایگزین حبس در جرایم سبک و کم‌اهمیت با هدف ارائه خدمات عام المنفعه مورد تاکید است.

انتهای پیام/ 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *