سریال «سلمان فارسی» با وفاق، همدلی و گذشت به سرانجام می‌رسد

17:29 - 19 شهريور 1402
کد خبر: ۴۷۳۳۶۶۱
سریال «سلمان فارسی» با وفاق، همدلی و گذشت به سرانجام می‌رسد
طی روزهای اخیر در خبرگزاری‌ها و به نقل از برخی منابع نزدیک به پروژه «سلمان فارسی» خبری داده شده که این پروژه به دلیل اختلاف نظر داود میرباقری با برخی مدیران سازمان صدا و سیما متوقف شده است. 

خبرگزاری میزان- امروز یکشنبه ۱۹ شهریور ماه مدیر روابط عمومی سریال «سلمان فارسی» در گفت‌وگویی که با خبرنگار خبرگزاری‌های تسنیم و ایسنا داشته است، اعلام کرده که این پروژه به دلیل صحنه آتش‌سوزی و ترمیم صحنه واقع در شهرک نور چند روزی تعطیل شده است و پس از بازسازی فعالیت خود را آغاز خواهد کرد. 
هر چند بعید به نظر می‌رسد که این پروژه عظیم به دلیل یک آتش‌سوزی و ترمیم یک لوکیشن تعطیل شود و اعلام اینکه آتش‌سوزی دلیل تعطیلی پروژه بوده است، شاید درایت مدیر روابط عمومی پروژه «سلمان فارسی» را می‌رساند، اما ای کاش این درایت مبتنی بر واقعیت باشد، زیرا اگر میرباقری هم آزرده و از رسانه ملی رانده شود، دیگر هیچ هنرمند و سینماگر با اعتباری برای همکاری با سازمان صدا و سیما باقی نخواهد ماند و رسانه ملی عملا از هنرمندانی که دل در گروی این مرز و بوم دارند و کاربلد هم هستند، تهی خواهد شد. 
داود میرباقری یکی از کارگردان‌های بزرگ تلویزیون ایران است؛ کارگردانی که هر بار سراغ یک پروژه الف ویژه رفته، تا سال‌ها آنتن را به خود و اثرش اختصاص داده است. حال اینکه چه اتفاقی برای او رخ داده که تشخیص داده است چند روزی را به هر دلیل در کنار پروژه عظیم خود حضور نداشته باشد، به درستی مشخص نیست، اما امیدواریم که این آتش‌سوزی ختم به خیر شود و «سلمان فارسی» بار دیگر در مسیر تولید قرار گیرد. 
انتظاری که مخاطبان و فعالان و دلسوزان حوزه هنر و سینما و تلویزیون از عوامل این مجموعه دارند، یک درخواست ساده است. داود میرباقری و مدیران سازمان کمی با تامل و سعه صدر با هر مشکل و اختلاف نظری که در راه تولید این سریال فاخر دارند، برخورد کنند، چرا که پروژه «سلمان فارسی» یک منفعت ملی برای همه است؛ پروژه‌ای که با وجود هزینه‌های کلان چون به دست کاردان سپرده شده است، می‌تواند یک اثر فاخر و قابل اتکا برای تلویزیون باشد که تا سال‌ها به آن افتخار کرده و سال‌های سال ماندگار شود. 
فعالان حوزه سینما و تلویزیون نیز چون دیگر ایرانی‌ها منتظر پخش این سریال فاخر از تلویزیون هستند تا میرباقری دیگر بار مانند سریال‌هایی همچون «امام علی»، «مختارنامه» و… مردم را پای تلویزیون بنشاند و مخاطبان از دیدن سریال‌ها لذت ببرند. قطعا هنر جذب مخاطب در سریال‌هایی به کارگردانی میرباقری وجود دارد و با تعامل با این کارگردان موفق می‌توان این پروژه را به سرانجام رساند. 
داود میرباقری و مدیران مرتبط با پروژه سلمان فارسی بایستی با وفاق، همدلی و گذشت این سریال را به پایان برسانند که این خصوصیات برای به اتمام رسیدن این پروژه عظیم یک امر ضروری است، لذا امیدواریم که هر چه زودتر خبر از سر گرفته شدن فیلمبرداری پروژه «سلمان فارسی» در خروجی خبرگزاری‌ها منتشر شود تا مردم و عاشقان ایران را خوشحال کند که باز هم می‌توانند سریالی فاخر را از قاب جعبه جادو به تماشا بنشینند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *