والیبال ساحلی انتخابی المپیک| صعود هر ۲ تیم ایران به فینال با شکست قزاق‌ها

17:14 - 19 شهريور 1402
کد خبر: ۴۷۳۳۶۵۹
دسته بندی: ورزشی ، توپ و تور
والیبال ساحلی انتخابی المپیک| صعود هر ۲ تیم ایران به فینال با شکست قزاق‌ها
تیم‌های ملی والیبال ساحلی ایران در مرحله نیمه‌نهایی انتخابی المپیک آسیای مرکزی موفق به شکست قزاقستان شدند.

خبرگزاری میزان - به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، مرحله نیمه‌نهایی مسابقات والیبال ساحلی انتخابی المپیک در منطقه آسیای مرکزی امروز در بنگلادش برگزار شد و تیم‌های ملی ایران با شکست قزاقستان به دیدار نهایی راه یافتند.

در این مرحله ابتدا تیم ملی والیبال ساحلی الف ایران (بهمن سالمی – سینا شوکتی) موفق به شکست دو بر یک قزاقستان الف (دیمیتری یاکوولو – سرگی بوگاتو) شد.

ملی‌پوشان کشورمان در ست دوم ۲۱ بر ۱۵ مغلوب حریف شدند، اما در ست‌های اول و دوم با امتیاز‌های ۲۱ بر ۱۸ و ۱۵ بر ۱۳ به پیروزی رسیدند تا نخستین گام را با موفقیت برداشته باشند.

تیم ملی والیبال ساحلی ایران ب (عباس پورعسگری – علیرضا آقاجانی) نیز موفق به شکست دو بر یک تیم دوم قزاقستان شد تا هر دو نمایده ایران گام محکمی برای صعود به فینال بردارند.

قزاقستان ب (نوردوس آلداش – کریل گورین) در ست دوم ۲۱ بر ۱۹ به پیروزی رسید، اما در ست‌های اول و سوم با امتیاز‌های ۲۱ بر ۱۷ و ۱۵ بر ۱۲ مغلوب ایران شد.

بدین ترتیب تیم‌های ملی والیبال ساحلی ایران با کسب دو پیروزی به فینال مسابقات انتخابی المپیک در منطقه آسیای مرکزی راه یافتند و فردا در آخرین دیدار خود در این مسابقات به مصاف هند خواهند رفت.

برنامه این دیدار‌ها به قرار زیر است:

دوشنبه ۲۰ شهریور

ساعت ۱۴: تیم الف ایران (بهمن سالمی – سینا شوکتی) – تیم الف هند (کریشنا داواسکار راما – کاشینات ساوانت نیتین بروند)

ساعت ۱۵: تیم ب ایران (عباس پور عسگری – علیرضا آقاجانی) – تیم ب هند (روبین رابی – بارات سومو)

تیم‌های قهرمان پنج منطقه آسیا مستقیما به مرحله نهایی مسابقات انتخابی المپیک در آسیا صعود می‌کنند تا به همراه کشور میزبان، قهرمان دوره قبل این رقابت‌ها و تیم قهرمان مرحله دوم برای سهمیه المپیک با هم به رقابت بپردازند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *