اعلام برنامه دیدار‌های تیم ملی هندبال بانوان در مسابقات جهانی دانمارک

15:56 - 19 شهريور 1402
کد خبر: ۴۷۳۳۶۴۶
دسته بندی: ورزشی ، توپ و تور
تعداد نظرات: ۱ دیدگاه
اعلام برنامه دیدار‌های تیم ملی هندبال بانوان در مسابقات جهانی دانمارک
روز و ساعت دیدارهای تیم ملی هندبال بانوان ایران در مسابقات جهانی دانمارک اعلام شد.

خبرگزاری میزان - به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال، تنها ۸۰ روز قبل از اولین پرتاب توپ در قهرمانی هندبال زنان جهان، برنامه بیست و ششمین دوره این مسابقات مشخص شد و براین اساس اولین بازی در روز چهارشنبه ۲۹ نوامبر -۸ آذر- برگزار می‌شود و برزیل در گروه G در شهر فردریکشاون به مصاف اوکراین و کره جنوبی در گروه C در شهر استاوانگر به مصاف اتریش می‌رود. تقابل اسپانیا با قزاقستان و نروژ با گرینلند دیگر دیدار‌های روز نخست این رقابت‌هاست.

همچنین براساس این برنامه تیم ملی هندبال بانوان ایران در نخستین دیدار خود روز ۹ آذر از ساعت ۱۸:۳۰ به وقت GMT و ۲۲:۰۰ به وقت ایران به مصاف لهستان می‌رود. 

ملی پوشان در دومین دیدار خود، ۱۱ آذر از ساعت ۱۹:۳۰ به وقت ایران رو در روی آلمان صف‌آرایی می‌کنند و در آخرین دیدار خود در این مرحله از ساعت ۱۹:۳۰ روز ۱۳ آذر مقابل ژاپن به میدان می‌روند. 

*برنامه کامل مسابقات تیم ملی هندبال بانوان کشورمان در مرحله مقدماتی به این شرح است: 

۹ آذر / ساعت ۲۲:۰۰ به وقت ایران: ایران – لهستان

۱۱ آذر/ ساعت ۱۹:۳۰ به وقت ایران: ایران - آلمان

۱۳ آذر/ ساعت ۱۹:۳۰ به وقت ایران: ایران – ژاپن


۴۸ بازی دور مقدماتی بین ۲۹ نوامبر تا ۵ دسامبر -۹ تا ۱۴ آذر - برنامه‌ریزی شده است و هر تیم یک روز استراحت بین دو مسابقه دارد. بازی دانمارک مقابل رومانی و بازی سوئد مقابل کرواسی مرحله مقدماتی را به پایان خواهند رساند.

مسابقات مرحله اصلی و گروه‌های جام ریاست جمهوری بین ۶ تا ۱۱ دسامبر -۱۵ تا ۲۰ آذر- در شهر‌های گوتنبرگ، فردریکشاون، هرنینگ و تروندهایم برنامه‌ریزی شده است.

بیست و ششمین دوره مسابقات قهرمانی زنان جهان از ۹ تا ۲۶ آذر سال جاری -۳۰ نوامبر تا ۱۷ دسامبر ۲۰۲۳ - به میزبانی سه کشور نروژ، دانمارک و سوئد برگزار می‌شود. دیدار‌های تیم ملی کشورمان در شهر هرنینگ دانمارک برگزار می‌شود.

انتهای پیام/


حمید
|
Denmark
|
۰۱:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۴
0
0
با سلام
بازی ایران و لهستان روز ۳۰ نوامبر ساعت ۲۰:۳۰ به وقت دانمارک و ساعت یازده شب بوقت ایران هست بازی ایران و آلمان دوم دسامبر ساعت ۱۸:۰۰ بوقت دانمارک و ساعت ۲۰:۳۰ بوقت ایران هست و بازی ایران و ژاپن هم چهارم دسامبر ساعت ۱۸:۰۰ دانمارک و ۲۰:۳۰ ایران برگزار میشه.
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *