تلاش وزارت ورزش برای برگزاری بازی پرسپولیس - النصر با حضور هواداران

11:50 - 19 شهريور 1402
کد خبر: ۴۷۳۳۵۸۷
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
تعداد نظرات: ۱ دیدگاه
تلاش وزارت ورزش برای برگزاری بازی پرسپولیس - النصر با حضور هواداران
معاون ورزش حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان از تلاش برای برگزاری بازی پرسپولیس - النصر با حضور هواداران خبر داد.

خبرگزاری میزان - سیدمحمد پولادگر در حاشیه مجمع عمومی فدراسیون والیبال درباره تفاهم‌نامه با عربستان در حوزه ورزشی گفت: در این مورد باید به دیپلماسی ورزشی اشاره کنم که دیپلماسی کارا، زود بازده و سریع الوصول است و از دیپلماسی سیاسی قوی‌تر است. امیدوارم در حوزه دیپلماسی ورزشی در سال‌های پیش رو استفاده بیشتری کنیم و بخش دیپلماسی سیاسی هم به بخش ورزشی توجه بیشتری کند.

وی افزود: قبلا این توجه کمتر بود، اما در دولت جدید این تفاهم شکل گرفته است. ما جلسه مهمی با وزیر امور خارجه داریم و می‌دانم این را در دستور کار دارند.

پولادگر در خصوص مشکلات ورزشگاه آزادی گفت: برای مشکلات تدابیر شده و دولت در حال سرمایه گذاری است. اگر در شرایطی نباشیم که سیستم را اصلاح کنیم و شرایطی فراهم نکنیم که سایر کشور‌ها بیایند اینجا و رویداد ورزشی برگزار کنیم، ساخت و ساز ما به تاخیر می‌خورد.

وی درباره احتمال حضور تماشاگران در ورزشگاه برای بازی پرسپولیس النصر گفت: امیدواریم این اتفاق بیفتد و همه این تلاش را می‌کنیم که تماشاگران حضور داشته باشند.

معاون ورزش حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان درخصوص روند بازسازی ورزشگاه آزادی اظهار داشت: من اطلاع دقیق ندارم، اما می‌دانم همه در تلاش هستند مشکلات حل شود.

انتهای پیام/


ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۹
0
0
وزارت تلاش کند که بازهای داخلی با تماشاگر باشد. اولا که ای اف سی وزارت ورزش را به رسمیت نمی شناسد، فقط فدراسیون. دوما که فدراسیون خودش مانع حضور هواداران برای بازیهای داخلی است. سوما ای اف سی میگه شما خودتان هیچ هواداری را به ورزشگاهها راه نمی دهید، حالا از ما می خواهید، بازی پرسپولیس و النصر با حضور تماشاگر باشد؟ عجیب است؟
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *