روش‌های مشارکت مردمی در پویش شورعاطفه‌ها

11:18 - 19 شهريور 1402
کد خبر: ۴۷۳۳۵۷۸
روش‌های مشارکت مردمی در پویش شورعاطفه‌ها
مدیرکل کمیته امداد استان تهران با تشریح روش‌های مشارکت مردمی در پویش شورعاطفه‌ها، گفت: این پویش به منظور تأمین مایحتاج تحصیلی دانش‌آموزان تحت حمایت تا ۱۵ مهرماه ادامه دارد.

خبرگزاری میزان- به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، سیدابوالفضل پرپنچی با بیان اینکه پویش شور عاطفه‌ها با شعار «آینده ساز باشیم» به منظور تأمین مایحتاج تحصیلی دانش‌آموزان تحت حمایت برگزار می‌شود، گفت: پویش ملی شور عاطفه‌ها در راستای ترویج فرهنگ و انفاق و احسان برای کمک به علم‌آموزی دانش آموزان تحت حمایت، فراهم سازی فرصت حضور و مشارکت آحاد جامعه در موضوع کمک به انفاق و نیکوکاری برای تحصیل دانش آموزان و افزایش همبستگی و انسجام عمومی در جامعه و اجرایی کردن نیت نیکوکاران در موضوع تحصیل نیازمندان، تأمین نیاز‌های دانش‌آموزان در آستانه ورود به سال تحصیلی با مشارکت مردم و هدفمندسازی و هدایت انفاق مردم در جهت تحصیل دانش‌آموزان تحت حمایت، برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این پویش از ۱۵ مرداد آغاز شده و تا ۱۵ مهر ماه ادامه دارد، افزود: بر این اساس مردم نیکوکار می‌توانند از طریق کد دستوری #۰۲۱*۸۸۷۷*، شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۰۰۰۰۲۰۰۸، تماس با شماره تلفن گویای ۰۲۱۷۳۵۵ و درج عدد ۱۶ و همچنین از طریق QR کد در پویش شور عاطفه‌های امسال مشارکت کنند.

پرپنچی با دعوت از مردم برای پیوستن به پویش ملی شور عاطفه‌ها، تصریح کرد: علاوه بر روش‌های الکترونیکی، دفاتر ادارات کمیته امداد در سراسر استان تهران و مراکز نیکوکاری از مکان‌هایی هستند که خیّران می‌توانند کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود را به این مراکز تحویل دهند.

مدیرکل کمیته امداد استان تهران، خاطرنشان کرد: طبق هماهنگی‌های انجام شده مراسم شور عاطفه‌ها هفته آخر شهریور ماه در معابر شهری، ۳۱ شهریور در مصلی‌های نماز جمعه و چهارم مهر ماه در مدارس برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *