رئیس دادگستری شهرستان میبد منصوب شد

10:06 - 19 شهريور 1402
کد خبر: ۴۷۳۳۵۶۳
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
رئیس دادگستری شهرستان میبد منصوب شد
طی حکمی مرتضی حدادزاده به سمت رئیس دادگستری شهرستان میبد منصوب شد.

خبرگزاری میزان_ مراسم تودیع و معارفه رئیس دادگستری میبد برگزار و از تلاش‌های چندین ساله علیرضا حسین بیگی تقدیر و مرتضی حدادزاده به عنوان رئیس دادگستری شهرستان میبد معرفی شد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان میبد در این مراسم گفت: مردم بهترین قاضی عملکرد مسئولین هستند و رضایت مردم بهترین مالک ارزیابی است.

چمران بهارلویی، در آیین تکریم و معارفه رئیس دادگستری شهرستان میبد، مردم داری، تواضع، اخلاق مداری و قانون محوری را شاخصه مهم رئیس سابق دادگستری شهرستان میبد دانست و گفت: فرصت خدمت موهبتی است الهی که انسان می‌تواند با عزم و اراده گره گشای مشکلات مردم باشد.

وی افزود: اهتمام به حل اختلافات با شیوه‌های شبه قضایی، تلاش در جهت اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در شهرستان صنعتی میبد و عزم جدی در زمینه برگزاری شورای حفظ حقوق بیت المال و حل مشکلات مردم و صیانت از اموال عمومی از دیگر موضوعات شاخص عملکردی رئیس سابق دادگستری شهرستان میبد بود.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان میبد با اشاره به معارفه مرتضی حدادزاده به عنوان رییس جدید دادگستری شهرستان میبد، تصریح کرد: قدر مسلم فرد منتخب برای کرسی ریاست دادگستری شهرستان میبد با توجه به گستردگی، صنعتی بودن، مهاجر پذیری شهرستان، فردی، بسیار پیگیر و فعال و پویاست که می‌تواند بر مشکلات این عرصه برآید.

بهارلویی، اظهار داشت: مردمداری، پیگیری امور، تلاش مضاعف و مدیریت ارزنده از شاخصه‌های رئیس جدید دادگستری است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فرمایش امیر مومنان در نهج البلاغه، ابراز داشت: در سختی‌ها و تنگنا‌ها انسان باید به سمت خدا فرار کند چراکه امن‌ترین مسیر برای غلبه بر سختی‌ها و پیروزی در آزمون‌های الهی همان دامن حضرت حق است که همه چیز از آن اوست.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *