گفت‌وگو|

عموزاد: حضور روسیه و آمریکا در مسابقات جهانی؟ ما ایران هستیم و باید قهرمان شویم

10:56 - 20 شهريور 1402
کد خبر: ۴۷۳۳۵۶۰
عموزاد: حضور روسیه و آمریکا در مسابقات جهانی؟ ما ایران هستیم و باید قهرمان شویم
ملی‌پوش کشتی آزاد گفت: انتظار از کشتی آزاد این است که قهرمان شود و ان‌شاءالله به این صورت باشد؛ فرقی هم نمی‌کند که روسیه و آمریکا هم باشند، زیرا ما ایران هستیم. 

رحمان عموزاد در گفت‌وگو با میزان، درباره شرایط آمادگی‌اش در آستانه اعزام به مسابقات جهانی کشتی آزاد اظهار داشت: حدود ۶، ۷ اردو را پشت سر گذاشتیم و تمام سعی و تلاش خود را می‌کنیم که مدال‌آوری داشته باشیم تا دل مردم را شاد و سهمیه المپیک را کسب کنیم. آمادگی‌ام نسبتا خوب است و امیدوارم در روز مسابقه به اوج آمادگی برسم. 

وی درباره رقیبایش در مسابقات جهانی و اینکه حاجی علی‌یف گفته می‌خواهد انتقام شکست گذشته را از او بگیرد، اظهار کرد: تمام رقبایم قابل احترام هستند، اما من حرف‌هایم را روی تشک می‌زنم.

*امیدوارم مشکلات برطرف شود تا با دغدغه کمتری برای افتخارآفرینی تلاش کنیم

ملی‌پوش کشتی آزاد درباره اینکه با توجه به میزبانی صربستان و حضور روسیه و آمریکا، چه انتظاری از تیم ملی در مسابقات جهانی باید داشته باشیم، گفت: انتظار این است که تیممان قهرمان شود و ان‌شاءالله به این صورت باشد؛ فرقی هم نمی‌کند که روسیه و آمریکا هم باشند، زیرا ما ایران هستیم. 

عموزاد درخصوص اینکه درخواستش از مسئولان ورزش چیست، گفت: امیدوارم با توجه به تعویق پرداخت ۲ ساله جوایز مبالغ جوایز و سکه‌ها را به روز پرداخت کنند. امیدوارم با حمایت ویژه مسئولان بلندپایه کشور مشکلات موجود برطرف شود تا ورزشکاران با دغدغه کمتری برای افتخارآفرینی تلاش کنند. 

وی در پاسخ به این سوال که برای المپیک پاریس هدفش چیست، گفت: با تمام وجودم می‌جنگم تا بهترین عملکرد را داشته باشم و مدال آوری کنم و سهمیه المپیک را بگیرم.

*برادرم در آینده حرف‌های زیادی برای گفتن خواهد داشت

قهرمان کشتی آزاد جهان درباره برادرش گفت: برادرم در مسابقات جام تختی در وزن ۶۵ کیلوگرم مقام سوم را به دست آورد و در تورنمنت روسیه توانست مدال طلا کسب کند. امیدوارم او در مسابقات امید‌های جهان بتواند مدال آوری کند و انتخاب شود. قطعا در سال‌های آینده در مسابقات بین‌المللی حرف‌های زیادی برای گفتن خواهد داشت.

عموزاد درباره اینکه آیا در شهرش حمایت می‌شود، گفت: بله، مردم خلیل شهر به من لطف دارند و همیشه دعای خیرشان پشت سرم است و امیدوارم بتوانم دلشان را شاد کنم. 

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *