۹ باند جرایم سازمان‌ یافته در سیستان‌وبلوچستان منهدم شدند

18:46 - 18 شهريور 1402
کد خبر: ۴۷۳۳۵۱۲
۹ باند جرایم سازمان‌ یافته در سیستان‌وبلوچستان منهدم شدند
در پی اجرای طرح «رعد» در سیستان‌وبلوچستان، ۹ باند سازمان یافته متلاشی شدند.

خبرگزاری میزان - سردار دوستعلی جلیلیان، فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از اجرای ۴۸ ساعته ششمین مرحله از طرح عملیاتی رعد با هدف برقراری نظم و امنیت و آرامش عمومی و ضربه زدن به کانون جرایم در سیستان و بلوچستان خبر داد و گفت: این طرح پس از کار اطلاعاتی و عملیاتی متعدد و منسجم در اقصی نقاط استان توسط مأموران جان بر کف پلیس به انجام رسید.

وی همچنین، افزود: در اجرای این طرح دو هزار و ۳۴۴ متهم دستگیر و۹ باند سازمان یافته انواع جرایم متلاشی شد.

فرمانده انتظامی سیستان‌و‌بلوچستان در ادامه ضمن اشاره به این که از ورود اتباع بیگانه به کشور جلوگیری شده است، اظهار کرد: پلیس استان در اجرای این طرح با اشراف اطلاعاتی موفق شد تعداد هزار و ۷۰۸ نفر از مترددین غیرمجاز را که از مرز گذر کرده و وارد کشور شده بودند، دستگیر کنند.

وی ادامه داد: مقدار دو تن و ۱۲۱ کیلوگرم انواع مواد مخدر در این طرح کشف و در این رابطه ۱۳ قاچاقچی دستگیر و ۴۰ خرده فروش حرفه‌ای مواد مخدر در این طرح دستگیر شدند.

سردار جلیلیان، بیان کرد: ارزش اموال مکشوفه این طرح بیش از ۷۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

فرمانده انتظامی سیستان‌وبلوچستان از ادامه یافتن طرح‌های عملیاتی و ضربتی و فوریتی پلیس در سیستان و بلوچستان خبر داد و تأکید کرد که طرح‌های عملیاتی در جهت برقراری نظم و امنیت و آرامش شهروندان اجرا خواهد شد و تمام تلاش ما این است که احساس امنیت در استان حاکم شود.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *