تور جهانی تنیس زیر ۱۸ سال| قهرمانی پازوکی با پیروزی مقابل رقیب ترکیه‌ای

16:23 - 18 شهريور 1402
کد خبر: ۴۷۳۳۴۹۶
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها
تور جهانی تنیس زیر ۱۸ سال| قهرمانی پازوکی با پیروزی مقابل رقیب ترکیه‌ای
تورجهانی کمتر از ۱۸سال J ۳۰ به میزبانی باشگاه تنیس شاهین کرج و با معرفی تنیسور‌های برتر به کار خود پایان داد.

خبرگزاری میزان - به گزارش روابط عمومی فدراسیون تنیس، در بخش انفرادی پسران «سام پازوکی» از ایران با شکست «باران سیواسلی» از ترکیه در سه ست موفق شد عنوان قهرمانی را کسب کند و در بخش دختران نیز تنیسور روس با نتیجه‌ی (۷-۶ / ۶-۰) موفق به کسب عنوان قهرمانی شد و «یاسمن یزدانی» تنیسور البرزی ایران عنوان نایب قهرمانی را به خود اختصاص داد.

در فینال بخش دونفره پسران نیز تیم پارسا اشجاری – کیارش حنیفی با نتیجه ۲-۶ و ۲-۶ مقابل تیم چک به پیروزی رسیدند و قهرمان شدند و تیم‌های مهراد منصوری – بردیا دانشفر و سروش معدنیان – ایلیا مهربانی به مقام سوم مشترک رضایت دادند. در بخش دختران هم زوج نیلی عطفی – یاسمن یزدانی با شکست ۰-۶ و ۳-۶ مقابل تیم روسیه در جایگاه دوم ایستادند و تیم کیمیا ثاقب تهرانی -ارمغان سپهر عنوان سومی را از آن خود کردند.

در این دوره از مسابقات تنیسور‌هایی از کشور‌های ایران، ترکیه، روسیه و چک حضور داشتند که در بخش انفرادی و دونفره به مصاف حریفان خود رفتند. این دوره ازمسابقات از ۱۱ شهریور ماه در زمین‌های تنیس شاهین البرز آغاز شده بود. مراسم اختتامیه این مسابقات با حضور «شاهرخ کشاورز» دبیرکل فدراسیون تنیس ایران، «جعفر سهرابی» رییس هیئت تنیس استان البرز، «امیر آجورلو» دبیر هیئت تنیس و دیگر اعضا هیئت رئیسه تنیس استان و مجموعه تنیس شاهین برگزار شد.

سرداوری این مسابقات بر عهده محمد حسن لاچینانی سرداور نشان سفید کشورمان بود و زهرا داود آبادی مدیریت این دوره را بر عهده داشت.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *