محکومیت نقدی نفت مسجدسلیمان و محرومیت کادرفنی صنعت‌نفت آبادان

14:32 - 18 شهريور 1402
کد خبر: ۴۷۳۳۴۷۶
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
محکومیت نقدی نفت مسجدسلیمان و محرومیت کادرفنی صنعت‌نفت آبادان
کمیته انضباطی و کمیته وضعیت بازیکنان فدراسیون فوتبال آرای خود را در خصوص پرونده‌های مختلف صادر کردند.

خبرگزاری میزان - به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، کمیته وضعیت بازیکنان و کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال آرای خود را درباره پرونده‌های مختلف صادر کرد.

آرای صادره به شرح زیر است:

*با توجه به شکایت مسعود پورمحمد از باشگاه نفت مسجد سلیمان، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۷ میلیارد ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۱۵۲ میلیون و ۶۰۰ هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

*در پرونده شکایت هاتف نادری از باشگاه نفت مسجد سلیمان، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۴۷ میلیون و ۹۶۰ هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

*در پرونده شکایت علی دهقان از باشگاه شهرداری آستارا، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۴ میلیارد و ۱۴۹ میلیون ریال بابت اصل خواسته و پرداخت مبلغ هزینه دادرسی به ماخذ مبلغ مذکور، در حق خواهان محکوم شد. کمیته وضعیت نسبت به دعوی خواهان راجع به مبلغ خواسته مازاد محکوم به، قرار رد صادر کرد.

*در پی شکایت عباس کندل از باشگاه خلیج فارس بندرماهشهر، این باشگاه به پرداخت مبلغ یک میلیارد و ۷۵۰ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۳۸ میلیون و ۱۵۰ هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد. همچنین کمیته وضعیت نسبت به دعوی خواهان به میزان ۵۰ میلیون ریال قرار رد صادر کرد.

*با توجه به شکایت رضا مغانلو از باشگاه نفت مسجد سلیمان، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۴ میلیارد و ۱۲۵ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۸۹ میلیون و ۹۲۵ هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد. همچنین کمیته وضعیت نسبت به دعوی خواهان به میزان ۳۷۵ میلیون ریال قرار رد صادر کرد.

*دیدار تیم‌های نساجی مازندران و صنعت نفت آبادان در هفته چهارم برگزار و از سوی عبداله ویسی، سرمربی تیم صنعت نفت آبادان تخلفاتی مبنی بر بدرفتاری در قبال مقام رسمی مسابقه که منجر به اخراجش شد، رخ داد. وی به یک جلسه محرومیت از همراهی تیم خود به مدت ۶ ماه تعلیق شد و باید ۳۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. این رای از حیث محرومیت قابل تجدید نظر و از حیث جریمه نقدی قابل تجدید نظر است.

تیم نساجی مازندران به دلیل داشتن ۵ بازیکن اخطاری باید ۲۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

*مسابقه تیم‌های صنعت نفت آبادان و پیکان تهران در هفته سوم برگزار و از سوی روح اله شریفی، مربی تیم صنعت نفت آبادان تخلفاتی مبنی بر بدرفتاری در قبال مقام رسمی مسابقه رخ داد. وی به دو جلسه از همراهی تیم خود در مسابقات رسمی محروم است و باید ۴۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. این رای قابل تجدید نظر است.

باشگاه صنعت نفت آبادان به دلیل پرتاب بطری و اشیا، فحاشی به داور مسابقه توسط تماشاگرانش به ۵۱۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. این رای قابل تجدید نظر است. (با توجه به دادنامه شماره ۱۰۳۴ مورخ ۳۱ مرداد ماه سال جاری، موضوع محرومیت یک جلسه تعلیقی تماشاگران تیم صنعت نفت آبادان، در صورت قطعیت این رای محرومیت تعلیقی نیز به مرحله اجرا گذاشته خواهد شد.)

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *