فیلم کوتاه «خاموشی» پروانه نمایش گرفت

13:06 - 18 شهريور 1402
کد خبر: ۴۷۳۳۴۷۳
فیلم کوتاه «خاموشی» پروانه نمایش گرفت
 فیلم کوتاه «خاموشی» سومین اثر علیرضا عزت‌ور در ژانر اجتماعی و درام پروانه نمایش گرفت.

خبرگزاری میزان - طبق اعلام روابط عمومی، فیلم «خاموشی» در ژانر دارم اجتماعی همراه با اندک نگاه فلسفی بخشی از جامعه ایران امروز را به تصویر می‌کشد و از نگاه دغدغه‌مند کارگردان جوان آن خبر می‌دهد.

علیرضا عزت‌ور کارگردان فیلم «خاموشی» در رشته مدیریت بازرگانی و همچنين کارگردانی سینما در مقطع کارشناسی ارشد تحصیل کرده و دوره‌های فیلمبرداری تخصصی را در داخل و خارج کشور زیر نظر استادانی چون هومن بهمنش گذارنده است.

وی تدوین فیلم زیر نظر استاد حسن حسندوست را در رزومه کاری خود دارد و مدیریت فیلمبرداری چند فیلم بلند و کوتاه را در سال‌های اخیر بر عهده داشته است.

در فیلم «خاموشی» فرشید نوابی، مریم آهنگر و بهناز پوررفلاح ایفای نقش کرده‌اند. نقش اول فیلم را فائزه فرجام بر عهده دارد که اولین تجربه بازیگری این بازیگر جوان در سینماست.

در این فیلم تجربه 10 ساله آبرام پیری‌نژاد در تولید آثار موسیقی و آواز ایرانی باعث همکاری در تولید و اجرای تیتراژ فیلم کوتاه «خاموشی» شد.

فیلم کوتاه «خاموشی» سومین اثر مستقل علیرضا عزت‌ور در سمت کارگردان، نویسنده، طراح و تدوینگر است و در این فیلم کوتاه تهیه‌کنندگی مشترک با یاسر نیک‌خواه آزاد دارد. 

از دیگر عوامل این فیلم کوتاه می‌توان به مجری طرح الناز رحمانی، فیلمبردار عادل میثاقی‌نیا، گریم مونا طباطبایی، صدابردار امیررضا ابراهیمی‌فرد، آواز آبرام پیری‌نژاد، مدیر تولید و تدارکات محمد بازرگان و طراح پوستر محمدرضا رحمانی اشاره کرد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *