گفت‌وگو|

اکبرپور: مدیران باشگاه با آبروی استقلال بازی نکنند/ نباید اسرار تیم رسانه‌ای شود

0:15 - 19 شهريور 1402
کد خبر: ۴۷۳۳۴۳۱
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
اکبرپور: مدیران باشگاه با آبروی استقلال بازی نکنند/ نباید اسرار تیم رسانه‌ای شود
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: اگر مدیران استقلال را دوست دارند باید کمک کنند، نه اینکه برای تیم حاشیه بسازند و با آبروی استقلال بازی کنند.

علیرضا اکبرپور در گفت‌وگو با میزان، درباره عملکرد تیم فوتبال استقلال تا اینجای رقابت‌های لیگ برتر اظهار داشت: شرایط استقلال از ابتدای فصل با وجود مشکلات مدیریتی بسیار دشوار شد. مدیریت باشگاه در چندین سال گذشته خیلی تغییر و تحولات داشته و بالطبع این تغییرات ضربه جبران ناپذیری بر پیکره باشگاه وارد می‌کند. بازیکنان تأثیرگذار را نیز از دست دادند و نتوانستند نفرات مورد نظر جواد نکونام را جذب کنند.

وی ادامه داد: استقلال همیشه در ابتدای فصل این مشکلات را داشته و جالب است این مسائل فقط برای این تیم رخ می‌دهد. هیچ کس تصور نمی‌کرد که استقلال در ۴ هفته ابتدایی مسابقات لیگ برتر بتواند ۳ بازی را با پیروزی تمام کند. استقلال همیشه تیمی بزرگ بوده و بازیکنان هم بازی‌های قابل قبولی را ارائه دادند تا جزو مدعیان قهرمانی در لیگ برتر باشند.

*برنامه‌های مختلف صداوسیما به استقلال ضربه می‌زنند

کارشناس فوتبال در مورد اینکه برنامه‌های مختلف صداوسیما به استقلال ضربه می‌زنند، گفت: درهای تلویزیون و صداوسیما برای مدیران سابق و فعلی استقلال باز است تا در برنامه‌های مختلف همدیگر را خراب کنند. دعوت مدیران سابق استقلال به صداوسیما یک نوع حاشیه‌سازی است تا تیم آرامش نداشته باشد. اما وقتی پرسپولیس به مشکل می‌خورد، آیا برنامه‌سازان و مجریان این کار‌ها را برای پربیننده شدن برنامه‌هایشان انجام می‌دهند؟ چه لزومی دارد که مدیر قبلی و جدید باشگاه استقلال را رو در روی هم قرار می‌دهند؟ این کار‌ها فقط دشمنی و غرض‌ورزی با هواداران و استقلال است.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در خصوص اینکه نباید اسرار تیم رسانه‌ای شود، اضافه کرد: زمانی که من فوتبال بازی می‌کردم و در ترکیب تیم نبودم، همین افراد به من زنگ می‌زدند و می‌گفتند بیا مصاحبه کن و بگو که حقت را خورده‌اند. من قبول نمی‌کردم و زیر بار حاشیه‌سازان نمی‌رفتم، چون تیمم را دوست داشتم و نمی‌خواستم به استقلال ضربه‌ای وارد شود. نباید اسرار خانواده را بیرون از خانه ببریم و حرف زدن در مورد مشکلات خانواده کار را مشکل‌تر می‌کند.

*مدیران کنونی و گذشته باشگاه بهتر است پشت سر هم مصاحبه نکنند

وی در ادامه تصریح کرد: مدیران کنونی و گذشته باشگاه استقلال بهتر است پشت سر هم مصاحبه نکنند، این حرکت‌ها درست نیست. اگر این آقایان استقلال را دوست دارند باید کمک کنند، نه اینکه برای تیم حاشیه بسازند. هر فردی که مدیرعامل باشگاه استقلال شده، تمام تقصیر‌ها را گردن نفر قبلی انداخته. این مدیرانی که شعار می‌دهند استقلالی هستند، کار‌هایی می‌کنند که ضد استقلال است. جالب اینجاست که این مسائل فقط برای استقلال اتفاق می‌افتد!

اکبرپور ادامه داد: هم اکنون علی خطیر مدیرعامل باشگاه استقلال است و کار خوب مدیران قبلی این است که به او مشورت بدهند تا در نهایت باشگاه موفق شود. همه مشکلات استقلال را می‌دانند، مدیری که وارد باشگاه استقلال می‌شود و نمی‌تواند کاری برای موفقیت استقلال بکند، بعد از رفتن اعلام می‌کند که نگذاشتند من کار کنم!

*بلغارستان در حد محلات بازی می‌کرد

وی افزود: مدیران باشگاه باید مردانه و شرافتمدانه کار کنند و هواداران را در نظر بگیرند. با آبروی استقلال بازی نکنند، چون طرفداران با کار‌های نامعقول عوامل باشگاه سکته می‌کنند. اگر می‌خواهند به استقلال کمک کنند به جای مصاحبه، برای تیم کار کنید. مگر نه اینکه استقلال و پرسپولیس برای وزارت ورزش هستند، امیدوارم با یک چشم به این دو تیم پرطرفدار نگاه شود. هواداران استقلال هم ایرانی، مومن و متدین هستند و دولت به این تیم هم کمک کند.

کارشناس فوتبال درباره دیدار دوستانه تیم ملی ایران با بلغارستان خاطرنشان کرد: بلغارستان در حد محلات بازی می‌کرد، انتظار داشتیم که یک تیم اروپایی به تیم ایران فشار بیاورد تا نقطه ضعف‌های تیم‌‍‌مان مشخص شود. تیم‌های ژاپن، عربستان، کره‌جنوبی و استرالیا که رقیبان اصلی ایران در جام ملت‌ها هستند با برزیل، آرژانتین، ایتالیا، آلمان و انگلیس بازی می‌کنند، اما ایران به مصاف تیم‌های درجه ۲-۳ می‌رود.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *