گفت‌وگو|

خاکبان: هدف‌مان صعود به فینال بازی‌های آسیایی است/ پیش از سفر به هانگژو به گرجستان می‌رویم

8:45 - 18 شهريور 1402
کد خبر: ۴۷۳۳۳۶۴
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها
خاکبان: هدف‌مان صعود به فینال بازی‌های آسیایی است/ پیش از سفر به هانگژو به گرجستان می‌رویم
مدیر تیم‌های ملی واترپلو گفت: با حضور تیم قدرتمندی مانند ژاپن امیدوارم در بدترین شرایط بتوانیم مدال برنز دوره گذشته در بازی‌های آسیایی را تکرار کنیم.

دانیال خاکبان در گفت‌وگو با میزان، درباره برگزاری تمرینات تیم ملی واترپلو پیش از حضور در بازی‌های آسیایی هانگژو، اظهار داشت: تمرینات هر روز در دو نوبت صبح و عصر انجام می‌شود و در حال حاضر ۱۶ بازیکن در اردو حضور دارند و هیچ مصدومی نداریم که همین باعث شده تا تمرینات به حضور تمام بازیکنان برگزار شود. قرار است از بیستم شهریور ماه یک اردوی مشترک با تیم ملی گرجستان و به میزبانی این کشور داشته باشیم و سپس آخر شهریور ماه به ایران برمی‌گردیم تا راهی هانگژو شویم. 

وی در مورد حضور مربی صربستانی در تمرینات تیم ملی، تصریح کرد: استفان دورلویچ، مربی تیم ملی جوانان صربستان بود که با نظر و رایزنی رضوانی، رئیس فدراسیون شنا به ایران آمده و قرار است در مدت ۱۰ روز حضورش در کشورمان به صورت تخصصی با دروازه‌بان‌های حاضر در اردوی تیم ملی کار کند و اگر زمان باشد در نظر داریم یک کلینیک آموزشی هم با حضور این مربی صرب داشته باشیم.

مدیر تیم‌های ملی واترپلو در خصوص بازی‌های آسیایی، گفت: در چند وقت اخیر اردو‌های طولانی و مستمری داشته‌ایم و بازیکنان و کادرفنی تمان تلاش خود را کرده‌اند تا به امید خدا دست پر از هانگژو برگردیم. با چین، کره‌جنوبی و تایلند هم گروهیم و امیدواریم با پیروزی در تمام بازی‌های دور گروهی به عنوان سرگروه به مرحله دوم صعود کنیم تا در ادامه بازی‌های نسبتا راحت‌تری داشته باشیم. 

خاکبان در پایان در مورد پیش‌بینی‌اش از عملکرد واترپلو در بازی‌های آسیایی، خاطرنشان کرد: کسب مدال طلا با حضور تیم قدرتمندی مانند ژاپن بسیار دشوار است، زیرا آن‌ها کاملا در سطحی بالاتر از آسیا بازی می‌کنند. هدف ما صعود به فینال است، اما امیدواریم در بدترین شرایط حداقل بتوانیم مدال برنز دوره گذشته را تکرار کنیم.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *