گفت‌وگو|

واکنش مشترک موسوی و شریفی به اتفاقات تورنمنت بوکس گروزنی؛ ناداوری شد، حق‌مان فینال بود

7:45 - 18 شهريور 1402
کد خبر: ۴۷۳۳۳۶۳
دسته بندی: ورزشی ، رزمی
واکنش مشترک موسوی و شریفی به اتفاقات تورنمنت بوکس گروزنی؛ ناداوری شد، حق‌مان فینال بود
۲ بوکسور مدال آور ایران در تورنمنت گروزنی روسیه در خصوص این رقابت‌ها توضیحاتی ارائه دادند و مدعی ناداوری در این مسابقات شدند.  

خبرگزاری میزان - رقابت‌های بین‌المللی گروزنی از روز سه‌شنبه با حضور ۱۴۰ بوکسور از کشور‌های صاحب سبکی، چون روسیه، ازبکستان، قزاقستان، بلاروس، ارمنستان، ترکیه، قرقیزستان و ... آغاز شده و پنج روز ادامه خواهد داشت.

اشکان رضایی، مسلم مقصودی، شاهین موسوی، سالار رادمرد، سیدعلی سیدصدری و طوفان شریفی؛ بوکسور‌های اعزامی کشورمان به این مسابقات بودند. حسین نهرودی و فروتن گل‌آرا نیز این نفرات را هدایت کردند.

در این رقابت‌ها سیدشاهین موسوی در ۷۵ کیلوگرم و طوفان شریفی در ۹۲ کیلوگرم دو مدال برنز برای تیم ایران کسب کردند.

موسوی در خصوص این رقابت‌ها به میزان، گفت: سطح رقابت‌ها بالا بود و قبل از بازی‌های آسیایی به چنین تورنمنت باکیفیتی نیاز داشتیم، اما داوری‌ها جای بحث زیادی داشت.

کاپیتان تیم ملی بوکس گفت: در بازی نیمه‌نهایی من مقابل منصور ترمولائف به قدری بازی واضح بود که هیچکس باورش نمی‌شد این بازی را به رقیب داده باشند، اما به هر حال این اتفاق رخ داد و من به حقم که فینال بود نرسیدم. امیدوارم این اتفاقات و اشتباهات داوری در بازی‌های بزرگی مثل هانگژو گریبان ما را نگیرد.

همچنین طوفان شریفی هم در این خصوص به خبرنگار میزان، گفت: هرچقدر بازی‌های تدارکاتی بیشتر باشد، آمادگی ما هم افزایش پیدا می‌کند، اما حیف است اینقدر زحمت بکشیم و به حق‌مان که فینال بود، نرسیم.

بوکسور وزن ۹۲ کیلوگرم ایران تصریح کرد: من کلا زیاد صحبت نمی‌کنم و اهل اعتراض هم نیستم، اما خدا شاهد است از هرکسی که پرسیدم معتقد بود من بازی را برده‌ام و باید فینالیست می‌شدم، اما به هر حال این رقابت‌ها هم به تاریخ پیوست و باید برای بازی‌های آسیایی ترتیبی اتخاذ شود که شاهد ناداوری نباشیم.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *