رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

وزارت دفاع روسیه: در شبانه‌روز گذشته ۶۳۰ نظامی اوکراینی کشته شدند

16:40 - 17 شهريور 1402
کد خبر: ۴۷۳۳۳۳۴
وزارت دفاع روسیه: در شبانه‌روز گذشته ۶۳۰ نظامی اوکراینی کشته شدند
طبق گزارش وزارت دفاع روسیه، ۶۳۰ نفر از نظامیان اوکراینی طی ۲۴ ساعت گذشته کشته شدند.

خبرگزاری میزان- وزارت دفاع روسیه در گزارش روزانه خود درباره آمار جنگ اوکراین اعلام کرده که طی روز گذشته در مجموع ۶۳۰ نظامی اوکراینی در محور‌های مختلف کشته شدند.

این نهاد نظامی روسی همچنین اضافه کرد که در محور «کوبیانسک»، یگان‌های روسی مواضع خود را در خط مقدم مستحکم کرده‌اند و با ۳ حمله نظامیان اوکراینی به روستا‌های «نووگوروفکا» در استان «خارکوف» مقابله کرده‌اند.

طبق گزارش وزارت دفاع روسیه، در محور «دونتسک» نیز نظامیان روس با ۱۲ حمله نظامیان اوکراینی مقابله کرده‌اند و بیش از ۲۱۵ نظامی اوکراینی را نیز کشته‌اند.

بر اساس این گزارش نظامیان روس همچنین موفق شده‌اند در محور «زاپروژیا» با ۵ حمله به روستای «ویربوویه» مقابله کنند و نزدیک به ۴۰ تن از نظامیان اوکراینی را خنثی کنند.

وزارت دفاع روسیه گفته است که در ۲۴ ساعت گذشته نظامیان روس توانسته‌اند به مقابله با ۲ حمله به روستای «چیرونایا دیبروا» در «لوگانسک» بپردازند؛ در این حملات نزدیک به ۶۰ نظامی اوکراینی کشته شده‌اند.

بنا بر این گزارش در جنوب دونتسک یک انبار میدانی مهمات اوکراین بمباران و ویران شده و نزدیک به ۱۹۰ نظامی اوکراینی زخمی یا کشته شده‌اند.

وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که در ۲۴ گذشته در محور «خرسون» نیز نظامیان روس موفق شده‌اند بیش از ۲۵ نظامی اوکراینی را بکشند.

علاوه بر این وزارت دفاع روسیه گزارش داد که طی روز گذشته یک رادار اوکراینی از نوع «اس تی ۶۸- اُ» و مراکز فرماندهی و نظارت یگان‌های اوکراینی هدف قرار گرفته‌اند.

بر اساس این گزارش در ۲۴ ساعت گذشته، ۴ موشک هیمارس توسط یگان‌های روس رهگیری شده و ۳۱ پهپاد اوکراینی نیز سرنگون شده‌اند.

انتهای پیام/


برچسب ها: اوکراین

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *