تور جهانی تنیس زیر ۱۸ سال| دختران و پسران ایران به مرحله نیمه نهایی رسیدند

10:29 - 17 شهريور 1402
کد خبر: ۴۷۳۳۲۹۵
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها
تور جهانی تنیس زیر ۱۸ سال| دختران و پسران ایران به مرحله نیمه نهایی رسیدند
مسابقات تور جهانی تنیس جوانان در البرز با صعود برترین‌ها به مرحله نیمه نهایی پیگیری شد.

خبرگزاری میزان - به گزارش روابط عمومی فدراسیون تنیس، در ادامه برگزاری رقابت‌های تور کمتر از ۱۸ سال (سطح ۵) در زمین‌های تنیس شاهین البرز، تنیسور‌ها برای رسیدن به مرحله نیمه نهایی انفرادی و فینال دونفره با هم دیدار کردند.

در بخش پسران سام پازوکی با نتیجه ۵-۷ و ۱-۶ از سد مانی ملاعسگری عبور کرد و به همراه نمایندگانی از چک و ترکیه جواز حضور در مرحله نیمه نهایی را بدست آوردند و امروز برای رسیدن به فینال با یکدیگر دیدار می‌کنند. 

در بخش دختران نیز یاسمن یزدانی با نتیجه ۰-۶ و ۰-۶ مهرسا محمد رحیمی را برد، رومینا زینالی با نتیجه (۲-۶ و ۲-۴ ret) بازی را به هانا سلطانی واگذار کرد، کیمیا ثاقب تهرانی با نتیجه ۲-۶ و ۴-۶ مغلوب نماینده روسیه شد و در آخرین دیدار این مرحله اسیلا توکلو از ترکیه با نتیجه ۲-۶ و ۰-۶ زهرا ملک پور افشار را برد. 

 در بخش دونفره نیز تیم پارسا اشجاری – کیارش حنیفی با نتیجه ۳-۶ و ۳-۶ از سد زوج مهراد منصوری – بردیا دانشفر عبور کر‌دند و به فینال رسیدند. در دومین مسابقه این مرحله نیز نمایندگان چک با برتری ۲ بر صفر مقابل سروش معدنیان – ایلیا مهربانی به دیدار پایانی راه یافتند.

در بخش دختران نیز زوج نیلی عطفی – یاسمن یزدانی با نتیجه ۱-۶ و ۵-۷ مقابل تیم کیمیا ثاقب تهرانی -ارمغان سپهر به پیروزی رسیدند و به همراه نمایندگان روسیه و ترکیه راهی فینال شدند.

در هفتمین روز این مسابقات تنیسور‌ها با انجام ۴ دیدار انفرادی و‌۲ مسابقه دونفره به مصاف حریفان خود می‌روند.

در این دوره از مسابقات تنیسور‌هایی از کشور‌های ایران، ترکیه، روسیه و چک حضور دارند و در بخش انفرادی و دونفره به مصاف حریفان خود می‌روند. 

این دوره ازمسابقات از ۱۱ شهریور ماه در زمین‌های تنیس شاهین البرز آغاز و ۱۸ شهریور با برگزاری دیدار‌های فینال بخش انفرادی به پایان می‌رسد. 

 سرداوری این مسابقات بر عهده محمد حسن لاچینانی سرداور نشان سفید کشورمان است و زهرا داود آبادی مدیریت این دوره را بر عهده دارد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *