دیدار امیرعبداللهیان با نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی

8:55 - 17 شهريور 1402
کد خبر: ۴۷۳۳۲۸۳
دیدار امیرعبداللهیان با نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی
وزیر امور خارجه کشورمان با نماینده محترم ولی فقیه در استان خراسان رضوی دیدار کرد.

خبرگزاری میزان - حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه کشورمان که در مشهدالرضا (ع) به سر می‌برد، با حضور در دفتر حضرت آیت‌الله علم‌الهدی، نماینده محترم ولی فقیه در استان خراسان رضوی و امام جمعه مشهد، با ایشان دیدار و گفت‌وگو کرد. 

وزیر امور خارجه کشورمان در این دیدار گزارشی از اقدامات وزارت امور خارجه در زمینه سیاست خارجی و آخرین تحولات ارائه کرد.

امیرعبداللهیان همچنین آخرین تحولات در توسعه همکاری‌ها با منطقه، همسایگان و سایر حوزه‌ها را تبیین کرد.

وزیر امور خارجه با توجه به ظرفیت دیپلماسی زیارت و برکت وجود امام رضا (ع) در کشورمان، اقدامات دستگاه دیپلماسی را در تسهیل گردشگری زیارتی برشمرد.

آیت‌الله علم‌الهدی نیز ضمن خوشامد به امیرعبداللهیان، با اشاره به اقدامات موفقیت‌آمیز دولت در عرصه مناسبات دوجانبه و روابط بین‌المللی، به حسن تدبیر وزارت امور خارجه در این خصوص پرداخت و آن را مایه افتخار خواند. 

نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی در بخشی از سخنان خود ضمن قدردانی از فعالیت‌های دفتر نمایندگی وزارت امور خارجه در مشهد، نقش مهم آن در توسعه همکاری‌های بین‌المللی استان را ستود و خواستار توجه بیشتر به رفع برخی مشکلات و تسهیل رفت و آمد زائرین امام علی‌ بن موسی‌الرضا (ع) شد.

در این دیدار، وزیر امور خارجه کشورمان، ضمن تشکر از تلاش‌های آقای بهشتی، معصومی‌فر را که به تازگی به سمت ریاست نمایندگی وزارت امور خارجه در خراسان رضوی منصوب شده است، معرفی کرد.

معصومی‌فر نیز ضمن ابراز خوشوقتی از حضور در مشهد و اغتنام فرصت خدمت به زائرین و مجاورین امام رئوف، ابراز امیدواری کرد با عنایت به ظرفیت‌های بالای خراسان رضوی در زمینه‌های اقتصادی، فرهنگی و زیارتی، بتوان در سایه رهنمود‌های نمایندگی محترم، ولی فقیه، آن‌ها را به فعلیت درآورده و موجب توسعه روزافزون استان و شرایط زندگی مردم شریف خراسان شد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *