گفت‌وگو|

همدانی: مدیرعامل استقلال باید به کادرفنی و بازیکنان آرامش بدهد/ مشکلات باشگاه ریشه‌ای است

1:10 - 17 شهريور 1402
کد خبر: ۴۷۳۳۲۳۲
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
همدانی: مدیرعامل استقلال باید به کادرفنی و بازیکنان آرامش بدهد/ مشکلات باشگاه ریشه‌ای است
پیشکسوت فوتبال گفت: اگر مدیرعامل باشگاه استقلال حس می‌کند که بعضی‌ها می‌خواهند تیم را بزنند بهتر است مقابل آنها بایستد و از تیمش دفاع کند.

ستار همدانی در گفت‌وگو با میزان، درباره آخرین وضعیت تیم فوتبال استقلال اظهار داشت: مشکلات در تیم وجود دارد و نمی‌توانیم آنها را کتمان کنیم. امیدوارم مدیریت باشگاه هر چه سریع‌تر این مشکلات و حاشیه‌ها را کنترل کند. خطیر باید با حل مشکلات به تیم آرامش بدهند تا کادرفنی و بازیکنان بدون دغدغه در مسابقات حضور پیدا کنند. اگر مشکلات حل شود قطعاً به تیم و هواداران ضربه‌ای نخواهد خورد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا برخی می‌خواهند به استقلال ضربه بزنند تا موفقیتی نداشته باشد، بیان کرد: اگر مدیرعامل احساس می‌کند که از سوی افرادی به استقلال ضربه‌ای وارد می‌شود باید مقابل آنها بایستد و از تیمش در مقابل حاشیه‌سازان دفاع کند. اما واجب‌تر از قرار گرفتن مدیرعامل مقابل افراد حاشیه‌ساز، این است که ابتدا مشکلات درون سازمانی خودش را حل کند، چون هنوز در درون تیم با هم مشکل دارند. مدیرعامل، کادر فنی و اعضای استقلال باید ابتدا همبستگی و اتحاد در داخل خودشان داشته باشند و سپس با دیگران بجنگند. 

*فعلاً که مسئولان استقلال نتوانستند مسائل داخلی را برطرف کنند

کارشناس فوتبال در مورد حل مشکلات باشگاه استقلال اینگونه پاسخ داد: فعلاً که مسئولان باشگاه استقلال نتوانستند مسائل داخلی خودشان را حل و برطرف کنند. امیدوارم علی خطیر موفق شود تا از عهده مشکلات بربیاید. حتماً او توانایی این را داشته که مشکلات استقلال را حل کند، چون دوستان تشخیص دادند که وی مدیرعامل شود و انتخاب بیهوده‌ای نبوده است.

پیشکسوت فوتبال در خصوص وظیفه اصلی یک مدیرعامل باشگاه ورزشی گفت: کادر فنی و بازیکنان باید در قالب شرح وظایف خودشان کارها را انجام بدهند. اینکه بخواهیم در کار یکدیگر دخالت کنیم و وظایف خودمان را فراموش کنیم دیگر مجموعه‌مان نظم ندارد و شکل دیگری به خود خواهد گرفت. مشکلاتی که در باشگاه استقلال وجود دارد ریشه‌ای است و باید به طور کلی حل شود. قطعاً جواد نکونام و بازیکنانش دنبال این هستند تا با آرامش به کار خود ادامه دهند. بنابراین مدیریت وظیفه‌اش حمایت از کادر فنی و بازیکنان و ایجاد بستر مناسب برای آرامش و تمرکز اعضا، کادر فنی و بازیکنان است.

*دوستان بهتر است برای همبستگی و اتحاد، از حوزه قدرت صحبت نکنند

همدانی در پایان خاطرنشان کرد: تعطیلات لیگ بهترین فرصت است تا هر چه سریع‌تر مدیریت و کادرفنی به اتحاد فکری برسند. دوستان بهتر است در این همبستگی و اتحاد، از حوزه قدرت صحبت نکنند، چون همه این افراد از جمله مدیر، مربی و بازیکنان آمده‌اند تا در خدمت مردم و هواداران باشند. هیچ کس نیامده تا در باشگاه استقلال قدرت‌نمایی کند و اگر کسی تفکرش این است تا قدرتش را نشان بدهد، بهتر است از استقلال برود. اگر کسی قدرت دارد بیاید با تمام توان مشکلات استقلال را حل کند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *