گفت‌وگو|

بابایی: استقلال سرطان دارد و باید جراحی شود/ دیدار با بلغارستان محک خوبی برای تیم ملی بود

0:55 - 18 شهريور 1402
کد خبر: ۴۷۳۳۲۳۱
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
بابایی: استقلال سرطان دارد و باید جراحی شود/ دیدار با بلغارستان محک خوبی برای تیم ملی بود
پیشکسوت فوتبال گفت: مشکلات استقلال مثل سرطان بدخیم است و اگر به این وضعیت رسیدگی نشود، اوضاع این تیم بدتر هم خواهد شد.

حمیدرضا بابایی در گفت‌وگو با میزان، درباره عملکرد تیم فوتبال استقلال در مسابقات لیگ برتر اظهار داشت: استقلال در ۴ هفته ابتدایی لیگ موفق شد ۳ برد به دست آورد که نسبتاً نتایج خوبی کسب شد و با ۹ امتیاز توانسته در رده سوم جدول قرار بگیرد، اما مهمتر از نتایج، مشکلات زیادی است که در درون تیم وجود دارد. به طور حتم اگر این مشکلات در ماه‌ها و رقابت‌های بعدی تداوم داشته باشد به تیم بزرگ استقلال ضربه خواهد زد. این مشکلات را می‌توان یک سرطان بدخیم نامید و اگر به این وضعیت رسیدگی نشود، اوضاع تیم بدتر هم می‌شود.

وی در مورد بدهی‌های فراوان استقلال بیان کرد: باشگاه استقلال بدهی‌های زیادی دارد و امکان دارد با این وضعیت مالی حتی مجموعه ورزشی مرغوبکار را از دست بدهند. غیر از بدهکاری که چندین سال است انباشه شده، باشگاه باید تا چند هفته دیگر مطالبات و حقوق بازیکنان فعلی خودش را پرداخت کند. این بدهکاری‌ها نیز به مشکلات استقلال افزوده شده و کار را برای مدیرعامل دشواتر می‌کند.

*با شروع مسابقات مشکلات استقلال دوباره سر باز خواهد کرد

کارشناس فوتبال با اشاره به اینکه باید باشگاه استقلال هر چه زودتر چاره اندیشی کند، تاکید کرد: هم اکنون استقلال در شروع لیگ قرار دارد و به خاطر تعطیلات هنوز فشاری روی تیم و مدیریت باشگاه نیامده است. اگر مجدداً مسابقات ادامه پیدا کند، دوباره مشکلات سر باز خواهد کرد و باید در همین وقفه‌ای که ایجاد شده، بهترین راهکار را برای حل کردن مشکلات به کار بست.

پیشکسوت فوتبال در خصوص تعطیلات لیگ برتر تصریح کرد: تعطیلات به خاطر بازی‌های تیم ملی در فیفادی، به نفع اکثر تیم‌های حاضر در لیگ برتر شد. چون برخی از تیم‌ها شرایط آرمانی برای آغاز مسابقات نداشتند و در این تعطیلات می‌توانند روی نقاط ضعف خودشان کار کنند. تیم فوتبال سپاهان هم که در ۴ بازی ۴ پیروزی را به دست آورده بود، به نظر می‌رسید که تعطیلات جلوی روند رو به رشدش را بگیرد، اما این تیم بازی دوستانه‌ای با زنیت روسیه برگزار کرد و از سوی‌دیگر۶ بازیکنان ملی‌پوش سپاهان قطعاً در این تعطیلات آمادگی آرمانی خودشان را حفظ خواهند کرد.

*تیم امید مهره‌های خوبی دارد، اما‌ هماهنگ نیست 

بابایی درباره آخرین وضعیت تیم ملی فوتبال عنوان کرد: در روز‌های فیفادی بازی‌های برای ملی‌پوشان تدارک دیده می‌شود تا بیشتر در کنار هم قرار بگیرند و هماهنگی لازم را به دست آورند. دیدار با بلغارستان نیز محک خوبی برای تیم ملی بود تا ملی‌پوشان هر چه بهتر آماده رقابت‌های جام ملت‌های آسیا شوند.

وی در مورد وضعیت تیم فوتبال امید خاطرنشان کرد: تیم امید از نظر بازیکن، مهره‌های بسیار خوبی دارد و در دیداری که با هنگ‌کنگ انجام دادند آنچنان هماهنگی زیادی بین آن‌ها وجود نداشت و ضعیف بازی کردند. بازیکنی مثل یاسین سلیمانی باید حرفه‌ای‌تر در خدمت تیم امید باشد و حریف را دست کم نگیرد. امیدوارم او و سایر بازیکنان امید مقابل تیم‌های بزرگتر و قدرتمندتری مثل کره‌جنوبی و ژاپن بازی‌های خوبی را ارائه بدهند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *