«بهسازی نیروی انسانی» و «کیفیت‌بخشی در تربیت»در دستور کار آموزش و پرورش

11:14 - 05 ارديبهشت 1394
کد خبر: ۴۷۳۲۹
دسته بندی: جامعه ، عمومی
خبرگزاری میزان: مدیرکل دفتر وزارتی آموزش و پرورش بهسازی نیروی انسانی و کیفیت بخشی در آموزش و تربیت را دو برنامه مهم این وزارتخانه در سال جاری عنوان کرد و گفت: بهسازی نیروی انسانی در ارتقاء کمی و کیفی آموزش تاثیر زیادی دارد.

: مدیرکل دفتر وزارتی آموزش و پرورش بهسازی نیروی انسانی و کیفیت بخشی در آموزش و تربیت را دو برنامه مهم این وزارتخانه در سال جاری عنوان کرد و گفت: بهسازی نیروی انسانی در ارتقاء کمی و کیفی آموزش تاثیر زیادی دارد.

محمد فاضل در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی میزان، درباره شاخص ترین برنامه وزارت آموزش و پرورش در سال جاری اظهار کرد: کیفیت بخشی فعالیت ها و آموزش یکی از مهمترین برنامه‌های وزارت آموزش و پرورش است.

وی در ادامه افزود: باید آموزش، تربیت، تعامل با دانش آموزان به نحوی طراحی و اجرایی شود که بتوانیم همه دانش آموزان در تراز نظام جمهوری اسلامی تربیت کنیم.

فاضل با بیان این مطلب که با در نظر گرفتن فعالیت های ماثر در حوزه کیفیت بخشی آموزش در مدارس کشور به اهداف کلی در امر آموزش دست خواهیم یافت، تصریح کرد: به طور قطع با استخدام نیروی انسانی به طور حتم کیفیت بخشی در آموزش نیز بیشتر خواهد شد.

مشاور وزیر آموزش و پرورش در خاتمه گفت: بهسازی نیروی انسانی از دیگر اهداف این وزارت خانه درسال 94 است در این زمینه برنامه ریزی های لازم انجام شده و در دستور کار قرار دارد.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *