ویژه برنامه‌های نمایشگاه بین‌المللی کتاب مسکو از شبکه کتاب پخش می‌شود

12:57 - 12 شهريور 1402
کد خبر: ۴۷۳۲۶۶۱
ویژه برنامه‌های نمایشگاه بین‌المللی کتاب مسکو از شبکه کتاب پخش می‌شود
سی‌و‌ششمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب مسکو در حال برگزاری است و رویداد‌های این نمایشگاه از شبکه کتاب به صورت زنده پخش می‌شود.

خبرگزاری میزان - طبق اعلام روابط عمومی شبکه کتاب، ویژه برنامه‌های غرفۀ جمهوری اسلامی ایران در سی و ششمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب مسکو از شبکه کتاب به صورت زنده پخش می‌شود.

امضای تفاهم‌نامۀ تبادل غرفۀ ایران و روسیه، رونمایی از کتاب‌های ایرانی ویژۀ کودک و نوجوان به زبان روسی، حضور رایزن فرهنگی سفارت ایران در نمایشگاه، جشن امضای کتاب، تقدیر از نمایندۀ روسی انتشارات «اکسمو»، مسترکلاس خوشنویسی با حضور محمدعلی قربانی و مسترکلاس تصویرگری کتاب کودک و نوجوان با حضور منصوره محمدی از جمله برنامه‌هایی است که از سوی غرفۀ کشورمان برگزار شده است.

لازم به ذکر است، برنامۀ زندۀ سه قسمتی «با کاروان فرهنگ: ویژه نمایشگاه کتاب مسکو» با موضوع‌های «نقش نمایشگاه کتاب مسکو در گسترش و غنای دیپلماسی فرهنگی مابین ایران و روسیه»، «نقش نمایشگاه کتاب مسکو در گسترش مطالعات ایرانشناسی» و «نقش نمایشگاه مسکو در گسترش مطالعات اسلامی در روسیه و کشور‌های CIS» با حضور کارشناسان مختلف از طریق ارتباط زنده با نمایشگاه مسکو، ارتباط تصویری آنلاین با اندیشمندان روسی و حضور نویسندگان در استودیو شبکه کتاب از ۱۰ شهریور ۱۴۰۱ تا ۱۲ شهریور ماه به صورت زنده در شبکه ادامه دارد.

انتهای پیام/
گفتنی است، این نمایشگاه از ۸ شهریور ۱۴۰۲ آغاز شده و تا ۱۲ شهریور ماه به فعالیت خود ادامه می‌دهد.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *