رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

تاکید وزیر امور خارجه بر بسیج امکانات نمایندگی‌های کشورمان برای خدمت‌رسانی به زوار اربعین

13:16 - 12 شهريور 1402
کد خبر: ۴۷۳۲۶۵۳
تاکید وزیر امور خارجه بر بسیج امکانات نمایندگی‌های کشورمان برای خدمت‌رسانی به زوار اربعین
امیرعبداللهیان در گفت‌وگوی تلفنی جداگانه با سفیر ایران در عراق و سرکنسول‌های کشورمان در نجف اشرف، کربلا و بصره آخرین وضعیت خدمات ارائه شده از سوی نمایندگی‌های کشورمان و نیرو‌های داوطلب اعزامی از وزارت امور خارجه به عراق به زوار اربعین را بررسی کرد.

خبرگزاری میزان - «حسین امیرعبداللهیان» وزیر امور خارجه کشورمان در گفت‌وگوی تلفنی جداگانه با سفیر جمهوری اسلامی ایران در عراق و سرکنسول‌های کشورمان در نجف اشرف، کربلای معلا و بصره از آخرین وضعیت خدمات ارائه شده به زوار اربعین حسینی از سوی نمایندگی‌های کشورمان و نیرو‌های داوطلب اعزامی از وزارت امور خارجه به عراق کسب اطلاع کرد.

وزیر امور خارجه کشورمان ضمن قدردانی از تلاش همکاران و همه دست اندکاران مراسم اربعین حسینی (ع) به اقدام‌های موثر و درخور تحسین و حضور میدانی وزرای کشور و راه‌وشهرسازی و تمامی بخش‌های ذیربط در ایران و عراق اشاره کرد.

وی بر ضرورت به‌کارگیری تمامی امکانات نمایندگی‌های کشورمان در زمینه هماهنگی‌های میدانی با طرف‌های مسئول و ذیربط عراقی و همچنین ارائه هرگونه تسهیلات و خدمات در حوزه‌های کنسولی و دیگر امکانات در اختیار نمایندگی‌های کشورمان، برای انجام شایسته زیارت اربعین از سوی زوار گرامی عتبات عالیات تاکید کرد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *